Puppy erbij 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-19 17:11

en t is niet eens zo'n lekker weer om te zwemmen :P

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 17:18

Nee haha. Maar ze vond het leuk haha. Dus ik was blij. Ze ligt al de hele middag te slapen, zo maar ff een rustig rondje doen zodat ze nog even der pootjes strekt.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 18:53

Vast binden bij een winkel nog nooit gedurft. Maar inmiddels durf ik ze ook al bijna niet meer in de auto alleen te laten. Zeker niet waar men mij kent en weet welke honden ik heb. Werd vorige week in de lift aangesproken of ik mijn herder niet eens wou laten vechten tegen die man zijn kangal.... Oh wat was ik woest!!!! Het idee alleen al... Echter nu nog meer angst. Wel vervelend want liet ze wel eens even in auto als ik thuis kwam van het werken en even douchen deed en daarna door ging. Dat is stuk makkelijker dan ze 2x mee sjouwen naar mijn flat.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 18:57

Afbeelding

Mijn 2tal gisteren op de speelweide op mijn werk. We hadden maar 20 honden dus ben met elke hond, koppel of groep zeker 20 minuten gaan zonnen, spelen en knuffelen op de weide. Zo heerlijk dat de temperatuur er weer aan komt dat dit mogelijk is.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:02

Dierenfan he wat een nare ervaring zeg!
Moet zeggen dat ik dat gelukkig niet heb meegemaakt ondanks dat ik een staff en een rottie heb.

Ik laat ook NOOIT mijn honden ergens alleen achter hier in de buurt is er ook vorig jaar een golden weg gehaald en dan nog zijn er mensen die het doen...

Gister een lange dag en nacht ...
nog foto’s op de camera staan maar nog niet de puf om ze na te kijken. Alles ging eigenlijk super alleen de bench is wel een dingetje madam laat haar zelf wel horen vandaag elke keer korte momentjes met veel leuke dingen in de bench maar ze is nog geen fan wel vanavond haar eerste rust moment gepakt dus zo dadelijk even wakker maken wandelen eten en weer proberen en dan steeds stukje verder weg zitten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:25

Aah ik wilde zeggen, 'Aahw brave zoete puppy', en toen scrollde ik langs de foto waarin de hoes van het bed er wordt afgetrokken :') Geniaal.

@ Dierenfan,
Wat een idioten ...

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:32

wat een knapperd is het toch <3 fijn dat ze er is!

Je hebt zoveel van die achterlijke mensen tegenwoordig :=

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:51

Sowww die is knap met die zwarte platen in het merle!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-19 23:02

Wat een rare mensen dierenfan! Bah

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 12:11

Jeeemig dierenfan wat een engerd. Jij werkt dus in een pension? Had ik nog niet meegekregen, leuk! Kun je dan je honden altijd meenemen?

@Candalisa ze is prachtig! Echt een geweldig schattig beestje. Ben benieuwd hoe ze opgroeit!

Het lijkt me wel handig om mijn hond even buiten een winkel te kunnen leggen maar inderdaad ook eng. Als hij er gevaarlijk uit zag ging het misschien makkelijker haha maar aangezien iedereen denkt dat hij een dure hypehond is zullen dieven daar ook wel zo over denken.
Ik heb hier nog nooit iets gehoord daarover gelukkig maar wel verhalen van mensen die iemand betrapten die vanuit de voortuin hun labrador in een busje probeerde te stoppen. :oo

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 13:46

Jep werk in pension, dagopvang en crematorium (voor dieren). Ze kunnen idd altijd mee. Zelfs alle 6 als het nodig is bijv in vuurwerk periode of bij onweer. Heel fijn dus. Wel maak ik in de drukke vakantie periodes dat ze geen pension verblijf bezetten. Dan zet ik een eigen ren op maar ook dan welkom. Erg fijn

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 15:33

Was dit de pose die hier wat eerder bedoeld werd ? :+

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-19 15:52

First car trip <3

Afbeelding
Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 17:11

xLaraaj schreef:
Was dit de pose die hier wat eerder bedoeld werd ? :+

[ [url=m/nHrJbV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bijna! Maar dan die achterpoten dus dóór de voorpoten heen haha.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 19:19

Dierenfan, rare mensen heb je rondlopen zeg.. Dat is ook de reden dat ik mijn honden liever niet onbeheerd achter laat. Als je ze echt regelmatig in de auto moet laat zitten zou je eventueel nog een kennel in kunnen bouwen met slot. Maargoed, dat is een duur grapje als het niet echt noodzakelijk is. Leuke foto van je tweetal!

Candalisa, wat een schatje is het! En die bench komt vast wel goed met wat training, veel pups vinden het niet echt leuk om opgesloten te worden als ze het nog niet kennen. Heeft gewoon veel oefening nodig, uiteindelijk zal ze het wel als fijn plekje gaan zien. Gaat het goed met je andere hond(en?) samen?

En hoe ging het eerste tripje Kiwitje? Wat goed dat je er al mee aan het oefenen bent! Dat scheelt de nieuwe eigenaren weer wat werk :D

Hier genieten ze samen van een zonnestraaltje {:}
Afbeelding

Ik vond laatst ineens een foto online van ons nestje jaren geleden, zo schattig!

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-19 19:39

Achgos, met zn tweetjes in het mini straaltje zon liggen!

Het eerste tripje ging prima! Uiteraard heel spannend, maar mama zat in het vak naast ze. Dat scheelt een hoop. Daarna een rondje de woonwijk door in de buggy en nog even van het zonnetje buiten genoten. Ze zijn moe! :)F

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 19:46

Kleine hummeltjes <3

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 20:17

Heerlijk even buiten geweest!!

Heb kennels in mijn auto maar zonder sleutel slot omdat ik dat ook weer eng vind bij eventueel ongeval of pech en vlot auto moeten verlaten. Voordeel is wel door de kennel ziet men mijn honden niet makkelijk zitten. Zou nog wel kunnen blinderen natuurlijk... De achterruit dan he

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 20:27

Of alleen sloten er even op voor die momenten? Al kan ik me voorstellen dat je dat niet veilig genoeg vindt.. wat een creep :n

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 20:59

Wat worden alle puppies al groot zeg!!
Teun groeit ook nog steeds als kool en gaan gelukkig ook steeds beter luisteren.

Gisteren hadden we sport en spel bij de puppycursus en dat vond hij super leuk! Terwijl de andere puppies alles eng vonden ging Teun overal zo door/over/onderdoor. Wie weet een idee voor de toekomst.

Afbeelding

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-19 21:02

Wow wat word ie al groot!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 21:08

Ik zat maar te kijken wat ik in die groene cirkel moest zien. Is een hoepel >;)

Zijn jullie van plan door te gaan met behendigheid?

Wij laten de honden ook wel alleen in de auto. Maar niet op drukke plekken. Gewoon op een parkeerplaats bij de supermarkt wel of bij familie voor huis.

Dexter heeft vandaag voor het eerst gebikejord *\o/* Hij is nog iets jong met zijn 16 maanden maar gezien het seizoen bijna is afgelopen wilde ik het toch een paar keer proberen. Ik denk dat we ongeveer 500 meter hebben gefietst. Hij deed het super, liep mooi door, stopte op commando en negeerde honden en mensen. Alleen die verrekte neus van de grond af houden blijft een dingetje :')

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 21:13

Kaus schreef:
Ik zat maar te kijken wat ik in die groene cirkel moest zien. Is een hoepel >;)

Zijn jullie van plan door te gaan met behendigheid?

Wij laten de honden ook wel alleen in de auto. Maar niet op drukke plekken. Gewoon op een parkeerplaats bij de supermarkt wel of bij familie voor huis.

Dexter heeft vandaag voor het eerst gebikejord *\o/* Hij is nog iets jong met zijn 15 maanden maar gezien het seizoen bijna is afgelopen wilde ik het toch een paar keer proberen. Ik denk dat we ongeveer 500 meter hebben gefietst. Hij deed het super, liep mooi door, stopte op commando en negeerde honden en mensen. Alleen die verrekte neus van de grond af houden blijft een dingetje :')

We hebben eigenlijk niet echt plannen en willen gewoon gaan kijken wat het beste bij ons past. Maar hij pakte het wel heel goed op en vond het super leuk dus we gaan gewoon kijken wanneer we de puppy- en vervolgcursus afgerond hebben of we het nog steeds leuk vinden.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 13:37

Ik zou super graag behendigheid willen doen met Zelda maar weet niet of ze er zo geschikt voor is. Sowieso zijn die tunnels altijd formaat border collie en ze wordt toch wel ietsje groter :P
En weet niet of ze echt de coordinatie heeft of het leuk vind. Maar zou wel graag iets van sporten met dr willen doen, maar zu niet weten wat haha. Wil sowieso door blijven trainen met haar, omdat ze dat zo leuk vindt!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 13:39

Lekker canicrossen? Dat is ook een fijne sport :D