Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Calice schreef:Diandra, wat naar voor je kleine puppenmeis. Hoe gaat het nu met haar?
Fannetje,wat is ze groot geworden!![]()
Kaus,dexter ook al 5 mnd! Gaat hard!.
Zoë is de 6e al weer 6 maanden oud, het gaat echt bizar hard, zowel de tijd als het groeien.
Ze sjouwt het liefste de hele tijd rond met post of dingen die de kinderen laten slingeren.
[ [url=m/fBaXMT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SzossY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2qBS9q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kaus schreef:Ik heb echt het idee dat iedere pup beter groeit dan Dexter...![]()
Hij zit hier nu op +- 11kg (foto's van weekje terug), zijn zusje weegt 15kg. Is hier ruim bijna vijf maanden oud.
[ [url=m/Qbt1pB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u16FyY.jpg]Afbeelding[/url] ]
fannetje schreef:Is idd een prima maat.
Even tijd voor puppyspam [ [url=m/5X7vtK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cj8bHB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G2JUlJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3eK4DI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Loolotte schreef:Er zit een reutje voor mij bij!
![]()
Het gaat nu opeens wel heel snel, dus even goed dingen op een rijtje gaan zetten nuMaar ontzettend blij natuurlijk wel!
Aah dan zien we op 1 mei opeens een grote Roetsj
MissAnnemijn schreef:Aiden wordt elk jaar donkerder, veel zwarte haren erbij. Hij wordt steeds mooier![]()
Vandaag bij ons pupje op bezoek geweest, 3 weken oud nu. Ik ben verliefd
Sastaic schreef:Er zijn pups geboren en er zit een teefje voor ons bij![]()
![]()
XxDiandraxX schreef:Hier een pechvogeltje.. Ze is mijn elleboog tegen gekomen en nu is haar hoektandje afgebroken. Helaas ligt ook het wortelkanaal bloot.
Om te voorkomen dat een eventuele ontsteking de andere tanden (melk of volwassen) en d kaak aantasten en omdat een bloot liggend wortelkanaal suoer zeer doet zal dit tandje vanavond nog getrokken worden..![]()
[ [url=m/T4pUNK.jpg]Afbeelding[/url] ]
De goede kant!
[ [url=m/zLIlrk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijkant (achterste tandje)
[ [url=m/69lwyi.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vanuit de onderkant, hier zie je goed dat het wortelkanaal bloot ligt (onderste tandje)
_R_G_ schreef:Wat goed helpt tegen teken wil ik mijzelf nu ook wat meer in verdiepen, dat is na de verhuizing zeker nodig.
Maar heb altijd slechte dingen gehoord over die banden, maar ik heb me daar nu te weining in verdiept om iets van te zeggen.
Tsja en de verhuizing..
3 weken geleden op vrijdag kreeg ik een appje of mijn vriend en ik maandag wilde komen kijken bij een huis wat te huur kwam. Dus vrij gevraagd en gaan kijken, meteen de sleutel gekregen die maandag![]()
We gaan van een appartement met balkon naar een vrijstaand huis met een tuin van 4000m2
Dus die keus was zo gemaakt, en Mika vind het echt helemaal geweldig daar