vonneke schreef:De groene dekseltjes is bij de opvang. Zij heeft er een aantal van die dus denk dat het bij haar meevalt. Maar dat kan ik voor je vragen.
o okee dankje!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
nienke555 schreef:vonneke schreef:En ik heb uiteraard goed kruidenhooi en brok voor de konijnen.
Ik heb geen eens kruidenhooi hoor haha! Ik heb 'gewoon' hooi
gelukkig krijgen ze een super nieuw huisje!
_Tarzan schreef:Yv, hoe is het met de guppies?
. Zijn vorige week naar hun nieuwe huisje gegaan. Zou eigenlijk iets eerder gebeuren, maar kreeg vlak voor oud en nieuw een mega griep te pakken dus heb een paar weken plat gelegen. Zijn nu met 10,5 week weggegaan, moest ook wel, was als de dood dat ze straks vruchtbaar zouden zijn ofzo. En dat wil ik écht niet meer, ondanks dat ze toch écht héél erg leuk waren en ik ze stiekem toch ook wel mis.
), voor de andere twee is ze nog diep aan het nadenken. De leukste (Grijs) wilde ik graag houden, die begon zo'n leuk karakter te ontwikkelen, maar was helaas overduidelijk een man. Nu heb ik 2 mannen en 2 vrouwen die echt heel leuk met elkaar zijn (allemaal de kleine aan het wassen enzo
) en vind 4 ook echt wel meer dan zat. De keutels waren op een gegeven moment niet meer op te vegen, zoveel poepten ze bij elkaar 
...
.
.
, maar daar kunnen ze er helemaal wat van. Heb er een paar keer wat gelezen omdat ik wat zocht, maar het lijken wel kliekjes te zijn en verder gunnen ze niemand het licht in de ogen. Kan ernaast zitten hoor, maar dat gevoel kreeg ik een beetje. Niks voor mij
.