Dankjullie ben echt blij dat ook ik er nu bij kon zijn vorige keer had ik een hele nacht gewaakt en toen ik 5min op de bus zat richting school stuurde mijn mama mij dat ze bevallen was
@Clocloken_: dat vraagt om nog een foto Wel leuk dat ze even oud zijn, kunnen ze mooi met elkaar spelen alhoewel merrietjes minder spelerig zijn als hengstjes.
Ik hoop het Ze krijgt nog steeds de Enro-drops. De Cranberries en selderie eet ze niet helaas. Maar ik wil als ondersteuning nog iets homeopatisch proberen.
Okay, ik weet het zeker: Saartje is hyperactief Ze kan nog geen 5 seconden stil zitten en toen ik vanochtend hooi ging pakken voor ze, heeft ze echt tigduizend rondjes gerend En toen ik haar laatst op schoot had, ging ze uit haar mandje (wat ik nog nooit heb meegemaakt) en kroop ze gezellig omhoog en toen ging ze in m'n nek zitten! Maar even later waggelde ze weer vrolijk naar haar mandje toe Bokkie daar in tegen ligt soms zelf te slapen in zijn mandje, zo lief
Het is idd nogal nattig. Nu kunnen de buitenmeiden hier droog in de overdekte ren lopen, maar dat doen ze zelden. De mannen achter worden óf nat óf moeten binnen blijven. Dat koeten ze zelf maar beslissen
Hier hebben ze wel hun voorkeur. Ze vinden bijvoorbeeld het hooi direkt van bij de paarden lekkerder dan als het al een paar dagen binnen staat. Dat van buiten is net iets 'vochtiger'. Dus zet ik de tas tegenwoordig 's nachts buiten
Kan ik het hooi gewoon voeren, ook al eten ze er wat minder van harte van?
Het geschikte paarden hooi is helaas op (wat er ligt is stoffiger en wordt geweekt) en om nou onze balen van 450 kilo te openen voor 2 cavia's is ook weer zoiets