Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Een complete voeding voor alle ratten, gemaakt naar het recept van Mary Giles (Zephyr Rats). Gebruik wordt gemaakt van Basis 3 met soja en niervriendelijke zaden- en granen.
Mocht u deze mix aan rittens willen voeren, dan dienen extra eiwitten te worden toegevoegd. Bijvoorbeeld gammarusgarnalen of gemengde insecten en waterdieren.
11a en b zijn grotendeels hetzelfde, met enige verschillen in fruit en kruiden. Dit voor de afwisseling.
Ingrediënten:
Hele gerst, gerstevlokken, maïsvlokken, erwtenvlokken, paddy, boekweit, witte sorghum, gemengde gierst, gemengde zaden (venkel, melkdistel, pompoenzaad, hennepzaad, lijnzaad, witte quinoa), gemengde gepofte granen (gierst, rijst, boekweit), gedroogde gemengde groenten, paardenbloembladeren, rode paprikavlokken, rode biet, zeewierpoeder en/of stukjes zeewier, wortelvlokken, gepofte spelt, gepofte rijst, knoflook, cornflakes, tarwekussentjes, kokos, krenten, gemengde bessen (vlierbessen, meidoornbessen, jeneverbessen, Mountain Ash bessen, rozenbottel), johannesbrood, citroenmelisse, braamblad, papayastukjes, tomaatvlokken, sojavlokken, basilicum, rozijnen.
KingYasFenn schreef:joverigens ben ik bereid wat verder te reizen hoor, maar dan wil ik ook vinden wat ik zoek..
of marters of harley's of fuzzy ( en een red devil mag ook nog wel een keertje, al vind mijn vriend die niks..) .. maar kom nergens een rattery tegen daar in?