Hier bevallen ze altijd op dag 31. Heb nog maar 1x duidelijk gezien dat voedster drachtig was (bij Autumn nu). Al zie je vaak al wel gedragsveranderingen, maar dat heeft ze ook niet dan?
En ja ze groeien snel he! Zo cute als ze beginnen ontdekken. Die onderste is echt mooi!
Hier is het verschil ook goed te zien. Nu 7 weekjes oud. En wel degelijk 3 jongens. Chili is al gereserveerd, Mokka blijft. Dus enkel voor Pesto nog een huisje zoeken:
Nee, dat zal niet gaan. Autumn word 4 jaar in september, dus ze moet gesteriliseerd worden. Gezondheid gaat voor. En dan is het nog de vraag of er volgende keer wel een meisje bij zou zitten. Dus zou ik Mokka sowieso gehouden hebben voor de zekerheid en dan zit ik vol haha. Aangezien Mokka wel precies is wat ik besteld had, enkel iets teveel gekregen vanonder.
Dus dan word de moederlijn nu even verder gezet via de vader over 3-4 jaar. Dus over 2 jaar ofzo dan maar een voedster zoeken. En dan zien we wel weer verder. Als alles zoals gepland gaat natuurlijk, want er kan veel veranderen op zoveel tijd.
Voordeel van veel vanuit huis werken. Ik zit tussen de konijnen
NAIWHL
Geplaatst: 19-05-22 19:27
Nou, naast de paar holletjes hier en daar is Gonnie nu echt met haar snuit vol stro aan het bouwen en slepen… schijndracht zal wel ijdele hoop zijn…. Ik hoop maar op een klein nest…
NAIWHL
Geplaatst: 19-05-22 20:46
Nou, ze zijn er. Leek er 3 te kunnen zien. Dan zijn we nu waarschijnlijk door de nestjes heen. Kan nog tot zondag met Max, maar dat geloof ik niet echt zo.
Gelukkig dat die kleintjes ook kleine nestjes krijgen. Toch een proficiat!
Max was ook niet bijgekomen denk ik he?
NAIWHL
Geplaatst: 19-05-22 21:47
Nou heel gelukkig ja. Moet er niet aan denken dat er twee keer een nest van Checo zou zijn zo groot…
Nee, nou ja alleen een beetje van het eten omdat ik Checo extra voer. Want die kan het wel goed gebruiken.
Maar voor ik Max helemaal afschrijf wacht ik wel even tot volgende week. Dan is het helemaal rond.
En ik vind het stiekem erg leuk hoor, maar we hebben er nu 21… Ik zit nu even op een kussen in de ren. En het grut stuift werkelijk alle kanten op. Met hupjes en sprintjes om elkaar en met elkaars. Ik geniet hier vreselijk van…
De hekken zijn er. En de poorten. Volgende week gaan we ze neerzetten. Komt aan de onderkant nog 2,5cm gaas tegenaan dat er niemand tussendoor kan piepen.
En dan is het eindelijk geen samengeraapt zootje meer…
Hier lag het kleinste jong dood in het hok. Helemaal onderin het nest en de andere 2 waren naar boven gekropen. Moeders heeft wel een stom nest gemaakt. Eerst lag het keurig onder het haar en nu heeft zij er een bult zaagsel over het haar gegooid dus het was goed zoeken naar nummer 3
Wat jammer Caro. De andere twee gaan nog wel goed?
NAIWHL
Geplaatst: 22-05-22 12:10
Zo, vandaag even met de camera in de ren gegaan.
Magnussen:
Mick (grijze) en Alonso:
Alonso:
Sainz en/of Leclerc (die zijn echt niet uit elkaar te houden...)
Yuki, Pierre of Bottas. In het echt kan ik die wel uit elkaar houden, maar op een foto is het lastig. Ik denk dat het Bottas is, want die heeft nog paar bonte vlekjes op de oren.