KarmaChansy schreef:wat leuk zegsnap het het spannend is, ik heb bij mijn herplaatsers de naam gehouden. Eventueel van Leoncino een leo maken?
Dat stelde mijn man inderdaad voor, maar de vader van mijn ex heet zo en ik word daar liever niet dagelijks aan herinnerd
Ik dacht zelf aan Loki, maar twijfel nog een beetje. (Hij kent zijn naam niet en luistert er dus ook niet specifiek naar)._classic: Tara klinkt ook leuk! En lekker kort. Ik vind lange namen zo een onderneming om te roepen haha.
snap het het spannend is, ik heb bij mijn herplaatsers de naam gehouden. Eventueel van Leoncino een leo maken?

Mimi poept en plast ook gewoon waar ze op dat moment is, lijkt het nu. Mimi is volgens mij wel gewend om in een huis te wonen, dus dat zal nu vooral spanning zijn. Maar Leoncino komt van straat en snapt er weinig van.
Choufke heeft inmiddels fijne nieuwe baasjes (zonder kat). Het was heel zwaar om haar weg te brengen. We hebben zeker nog een halfuur op de parkeerplaats gestaan of we haar toch niet terug konden halen. De kat was de dagen erna nog heel erg bang, maar inmiddels durft ze gelukkig weer overal te komen. Afgelopen weekend is schoonfamilie langs gekomen met hun pup en dat ging gelukkig wel goed. Daar was ze niet erg van onder de indruk.