Hier gaat tot nu toe alles prima op wat dode bladeren van mijn varens na!
Net even naar de geitjes geweest en deze foto moet ik toch even delen met jullie hoor!
6 maanden oud inmiddels
en super stoer 
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en super stoer 
Spruit schreef:Mooi hé! Ik hoop voor je dat je het krijgtOf hoef je alleen nog maar 'ja' te zeggen?
Tsja, misschien hebben ze ergens zo'n old-old-old skool buiten-het-huis-wc'tje?
Marisje76 schreef:die wc borstel is om huis in te zegenen....
ben heel benieuwd die bak zal daar zeker een mooi plekje krijgen!!!

altijd handig, alleen wel oppassen, in mijn 120 cm was deze "te warm" en werd die niet lager als 29 graden, heb hem destijds dus opgeborgen tot in de 2 meter te kunnen doen.

die neemt alle ruimte al in haha Pearlx schreef:Ik heb hier iets raars; twee dames black molly's lijken van geslacht te zijn veranderd naar man.
Ik heb ze zeer zeker gekocht als vrouw en ze zijn drachtig geweest. Je ziet zelfs nog de plekjes waar de schubben toen wat zijn uitgezet tijdens de dracht. Nu hebben ze ineens een gonopodium en gedragen ze zich als man. (Rugvin heel strak omhoog, achter de andere vrouwtjes aan, tegen de buik duwen). Is dit mogelijk? Kunnen ze van geslacht veranderen door hormonen of iets dergelijks?
tammy1990 schreef:Pearlx schreef:Ik heb hier iets raars; twee dames black molly's lijken van geslacht te zijn veranderd naar man.
Ik heb ze zeer zeker gekocht als vrouw en ze zijn drachtig geweest. Je ziet zelfs nog de plekjes waar de schubben toen wat zijn uitgezet tijdens de dracht. Nu hebben ze ineens een gonopodium en gedragen ze zich als man. (Rugvin heel strak omhoog, achter de andere vrouwtjes aan, tegen de buik duwen). Is dit mogelijk? Kunnen ze van geslacht veranderen door hormonen of iets dergelijks?
Nee kan niet, mensen zeggen dat het bij zwaarddragers kan, maar dat is ook een fabel, vaak lijkt dat zo, maar dan zijn het meestal laat bloeiers, en gaan pas hun mannelijke kenmerken laten zien als ze er klaar voor zijn ofzo.
door het overlijden van mijn jackie had ik 0,0 motivatie om bezig te zijn met alle vissen en de aquariums wat dus heeft geleid tot vieze bakken en verschrikkelijke waterwaardes
maarja visjes konden er niks aan doen dat ik mij zo voelde , dus ben ik maar aan de slag gegaan, alle bakken grondig schoongemaakt en de vissen weer wat aandacht gegeven. toch mis ik mijn jackie super erg, ondanks dat ze een blaffend mormel was die vreselijk stonk uit haar achterste
( was altijd er gevoelig voor eten ) gelukkig houd mijn andere hond mij wel bezig, maar ook hij mist haar , telkens zoekt hij in haar mandje naar haar, en bij het thuiskomen wacht hij geduldig totdat ze hem komt begroeten
. dit is nu gelukkig wel minder . Om een lang verhaal kort te maken : we gaan langzaam opzoek naar een pup om mijn andere hond gezelschap te houden ( hij is 1.5 jaar ) of een oudere hond , uiteraard wel van zijn leeftijd. de pup komt er ook om mij weer een beetje op de rails te brengen en weer wat motivatie in mij te pompen