xSanne, heel veel sterkte met en voor Evi

Afgelopen weekend waren wij vanuit de hondenschool wezen kanovaren. Ik dacht dat er 2 scenarios zouden zijn: Cody durft niet, of hij wilt er alleen maar uit springen om mee te zwemmen, laat ons omslaan, één en al ellende
Er bleek een derde scenario te zijn, hij heeft ons echt verbaasd: Hij stapt rustig in- en uit de kano, blijft de gehele tocht rustig staan/zitten/liggen en geniet volop van de tocht. We hebben zo genoten! 
Ik heb ook een supboard gekocht, dus dat kanovaren was wel de ultieme oefening wat ook vertrouwen geeft
Met het slechte weer had ik hem op zolder even opgepompt en heeft Cody even kennis gemaakt en geoefend 
Nu ben ik er wel achter dat wij maar weinig sup plekken hebben in de regio, de plekken die er zijn worden nogal druk bezocht met sup, kano's en kleine motorboten. Ik ben dus nog op zoek naar een plek waar ik met Cody de eerste keer het water op kan, ik vind het toch ergens een beetje spannend ofzo

als hij wat ruikt dan is hij gewoon onbereikbaar. Echt weglopen doet hij dan weer niet, hij is altijd in zicht dus dat is wel fijn. Als ik nu wil dat hij echt komt dan roep ik hem en doe ik alsof ik ga wegrennen. Dan is hij er zo
zo gaat Fitz tegenwoordig spontaan gras eten op cursus tijdens een oefening