Nayomie; wil je een eerlijk of een sociaal wenselijk antwoord
In t eerlijke;
Nee. Mensen lezen zich veel te vaak niet in. En willen vooral zelf 0,0 onderzoek doen.
Ik ben zaterdag naar de reu gaan kijken om te kijken of hij in t echt net zo bevalt als “op papier” en ik wil een klik hebben met een hond.
Daarna iedereen op de lijst geïnformeerd.
Vooral omdat ie net iets buiten de verwachtingen valt die mensen van mij hebben mbt testen.
Waar ik voor kan begrijpen dat niet iedereen daar op zit te wachten.
Nou je wil niet weten hoeveel mensen al een andere pup hadden of bij een andere pup gaan kijken. (En dan heb ik pas een krappe maand een wachtlijst

)
Vervolgens ook mensen die afhaken om de testen/uitslagen en vervolgens bij een fokker op de lijst gaat staan die zegt dat testen niet belangrijk zijn want t is allemaal gezond en hd en ed komt amper voor in ons ras.
Daar heb ik dus een uur t belang van testen uit gelegd maar ook t belang om verder te kijken dan puur de testen.
Maar wel verteld dat ze bij mij van de lijst is gehaald.
En dat soort gesprekken echt meerdere keren per week.
Net als t advies vanuit de rasvereniging mbt blauwfok en adviesprijzen. En als je dat aan hun neus hangt omdat ze beginnen te janken dat de hondjes iets mankeren of omdat de in de zoveelste f*ucker getrapt zijn dan is het; “oh dat wist ik niet”
Nee ik krijg daar echt neigingen van