Wat een schatje toch kiwitje, dat snuitje, puppy's zijn zo leuk

Even uitrusten dab nog!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Denk dat Ekko zo mee naar huis is. Onze rat heet ook Ekko (Echo) trouwens. Dan moet ie wel een naamsverandering
ik adverteer nu eigenlijk alleen via facebook in nederland
en nee ik heb geen problemen er 2 aan te houden tot 15 weken werk toch vanuit huis :p KarmaChansy schreef:Lux wordt echt een mooie denk ik, ze heeft alles mee zeg maar super sociaal, is mensgericht en knapik adverteer nu eigenlijk alleen via facebook in nederland
en nee ik heb geen problemen er 2 aan te houden tot 15 weken werk toch vanuit huis :p
voor de export moet ik zorgen voor een paspoort, gezondheids verklaring en dan alle vacinaties uiteraard. Als ze naar buiten europa gaan komt er een hele papier winkel bij ja 
Zweden is toch een stukje weg haha
twee fans tegen gekomen. Eén meneer die ik altijd met zijn Aussie pup in de winkel helpt. Ik dacht eerst van goh waarom staat die man zo naar me te kijken
En toen was het, 'Oooh dus dit is die van jou!' en toen viel het kwartje. Leuk als een klant dan jouw hond nu ziet waar je altijd zo vol lof over spreekt.
Helaas haar en mijn hond niet. Maar haar hond is he-le-maal weg van mij en ze kan de winkel niet passeren zonder een aai. En die is vanaf pup af aan al helemaal weg van Bo dus die moest ook even kroelen.
En Bo vind het zo leuk.
want een facebook vriendin van jou nam al contact op
zo zie je maar mensen kunnen je verbazen.