fannetje schreef:Sastaic Gefeliciteerd! Een zwarte dame wordt het dus, Leuk! Heb je al een naam in gedachte?
Bij mij op club zit ook een werklijn lab in de behendigheidsgroep, soms mist ze een beetje motivatie, maar dat ligt dan denk ik meer aan de baas (is ook een wat relaxed persoon). Op de GH1 zit dan wer een echte show-lijn lab, zo'n grove vierkante reu, denk dat dat echt een kanon wordt, als hij straks is uitgegroeid, want hij is pas 10 maanden. Zitten wel meer labjes bij ons op club hoor, maar denk dat dat de 2 uitersten zijn.
Lotte, leuke naam Hero, hopelijk doet hij zijn naam wel eer aan e is hij een beetje stoer
Gister weer club gehad en Roetsj deed het weer super. Merk dat ik al meer wil, dan dat ze "moeten" op het moment. Tja ze pakt het ook zo makkelijk op. Gister voor het eerst 3 uurtjes gewerkt en mevrouw had heerlijk liggen slapen (werd net al geeuwend wakker), dus ook dat lijkt goed te gaan.
En ze mochten ook even spelen in de puppyren, om te kijken naar hoe ze dat doen (en signalen die ze dan uitstralen), madam was een beetje te lomp voor haar 2 medepups, waar ze mee mocht. Volgende week theorie-avond (ben benieuwd of ik nog wat nieuws hoor)
Super dat het zo goed gaat met je knappe pupje! Hoe vaak hebben jullie theorie en hoe vaak hebben jullie praktijk dan?
We denken erover om haar Zhena te noemen, maar er is nog niets zeker!