De facebookpagina ziet er iig goed uit.. ik zou er bijna voor naar Assen rijden.. bijna hè..
Heb de nieuwe man maar in de grote bak gezet.. in de kleine bak zit hij alleen achter die nieuwe vrouw aan. Maar die voelt zich niet lekker.. of ze het gaat redden.. geen idee.. Nu heeft zij in ieder geval rust, en de man kan even lekker zijn gang gaan..
Hier toch leuk nieuws T huis is gekozen ! Ik ben er zo blij mee ! Het huis is geweldig en mooi en de tuin wow... en de schuur kan je in echo'en zo groot !
en het aquarium? heb ik mooi plekje al voor gereserveerd hahaha
Spruit, inderdaad! Is de oude bak van mijn vader. Ik heb de laatsten een paar jaar geleden verkocht. Had hem aardig aangestoken met de hobby, maar werd hem teveel. Nu eerst alles leeggehaald, schoongemaakt, en net de achterwand er in en aan het opstarten.
Ik moet duidelijk nog wat into de zwaarddragers en molly's komen, maar de kleuren zijn wel erg gaaf.
Mioux, blij dat er plek is voor de bak! Een mens moet toch een hobby hebben, en beter één teveel dan één te weinig als je het mij vraagt
Casarell
Geplaatst: 11-02-16 23:07
Gefeliciteerd Mioux!!
Dat wordt vast een mooie bak Tody!
fleurtjeuh
Gefeliciteerd mioux! Wanneer zou je erin kunnen? En heb je een paar foto's, of misschien een advertentie van het huis? Ik ben wel nieuwsgierig
Mioux
Geplaatst: 12-02-16 00:11
Dank jullie wel allemaal !! Ben er ook super blij mee ! Ik moet voor 15e beslissen, en ga morgen bellen dan hoor ik meer.
Er komt een nieuwe keuken in dat is dus even nog aan de gang, en wat andere dingen die gedaan moeten worden voor ik de sleutels krijg. Maar het antwoord is ja op het huis, absoluut ! Even 2 foto's die ik graag wil delen, iets wat ik super mooi vind !
De woonkamer Hier word dus links de zwarte muur uitgehaald en een dunne wand geplaatst erachter zit de keuken Waar nu zwart wit zit komt de bak te staan dat stukje is 3 meter dus mooi nog ruimte over ertussen
De openslaande deuren vanuit de woonkamer naar de achtertuin die rond de 5 x 9 meter is (super voor de konijnen en kleine man om te spelen)
edit: zie nu dat er een wc borstel buiten hangt wat die daar doet echt geen idee....
Casarell
Geplaatst: 12-02-16 01:00
Ha ha..
Maar het ziet er wel leuk uit.. ben benieuwd hoe het eruit ziet als het af is..!
ellepel
Geplaatst: 12-02-16 08:26
Wat leuk zeg, lijkt net zoiets als ik heb Die wc borstel
Mooi hé! Ik hoop voor je dat je het krijgt Of hoef je alleen nog maar 'ja' te zeggen? Tsja, misschien hebben ze ergens zo'n old-old-old skool buiten-het-huis-wc'tje?
Yeah.. mijn waardes nitriet en nitraat zijn niet gestegen. Vanmorgen wel water ververst uiteraard, en weer wat warmer water toegevoegd.. Vanmiddag de waardes nogmaals meten en evt vanavond nog een verversing doen.. dan hoop ik weer op normale waardes te zitten..
die wc borstel is om huis in te zegenen.... ben heel benieuwd die bak zal daar zeker een mooi plekje krijgen!!!
Casarell
Geplaatst: 12-02-16 14:04
Waardes weer gezakt!! Nitriet is nu 0,5 en nitraat 25.. dus vanavond nogmaals verversen en dan morgenochtend maar weer eens meten. Had deze problemen liever in een kleine bak gehad.. elke dag 200 liter water versjouwen gaat snel vervelen..
Laat nu eerst de post maar eens komen met mijn verwarmingselement..
ellepel
Geplaatst: 12-02-16 14:12
Heb je geen zaak in de buurt waar je dat kunt kopen dan?
Fijn dat je waardes nu weer een beetje normaal worden