Geen ervaring met de tuin katproof maken maar we zijn wel van plan een net op te hangen voor het balkon. Ik woon op de 3e en ben als de dood dat ze een keer eraf kukelen... Of is dat onterecht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Magrathea schreef:Ja dat ook vaak... Ik heb dan nu een kitten mee gekregen die nog gecastreerd moet worden (hij was nog herstellende van het een of ander dus dat kon nog niet) maar ik mag het (voor mij) gratis bij hen laten doen. Normaal gaan ze niet eerder weg omdat je anders krijgt dat mensen zeggen "Jahoor ik kom het doen!" en uiteindelijk toch wegblijven. Nu weet je tenminste zeker dat het niet (of iets minder) dweilen met de kraan open is.
Geen ervaring met de tuin katproof maken maar we zijn wel van plan een net op te hangen voor het balkon. Ik woon op de 3e en ben als de dood dat ze een keer eraf kukelen... Of is dat onterecht?
Maanlicht schreef:Mario had net een ongelukje, hij zat helemaal onder de stront. Hij was heel onhandig geweest bij de kattenbak en had zijn drol helemaal uitgeveegd in een poging hem te begraven. Dus moest hij onder de douche.
Hebben jullie dat al een keer gedaan met je kat?
Maanlicht schreef:Mario had net een ongelukje, hij zat helemaal onder de stront. Hij was heel onhandig geweest bij de kattenbak en had zijn drol helemaal uitgeveegd in een poging hem te begraven. Dus moest hij onder de douche.
Hebben jullie dat al een keer gedaan met je kat?