Lady lijkt iets levendiger en haar kontje was niet zo zeiknat meer. Dus misschien gaan de medicijnen hun werk doen. Overigens vond ik nog wat gedroogde cranberries, maar die hoeft ze niet.... de anderen vinden ze wel lekker
Zinnige cavia dus haha. Hier vinden ze het wel raar dat Sam weg is ze brachten haar ook eten namelijk maar goed. Hoop dat Cookie het nog lang volhoud want die rode zeug is een bitch eerste klas en Jack de castraat is te lief en laat over zich heen lopen. Dus wat nu? Cookie is al flink op leeftijd maar is de baas nog
Vanmorgen had ik hier weer een zwanger zeugje met een vieze kont. Ze had geen diarree maar het leek een bruin soort slijm ofzo.. Weet iemand wat dit kan zijn? Ze eet verder wel goed enzo..
Fijn dat de medicijnen aanslaan bij Lady Haha, zal je altijd zien dat juist degene waar het goed voor is, het niet eet.
Heeft er hier trouwens iemand ervaring met het geven van rozenbottel?
@Miracle_: misschien heerst er iets onder je zeugen en is het raadzaam even een DA te bellen. Rozebottel is veel Vit-C dus als ze het eten kan het geen kwaad (mits niet teveel natuurlijk)
Ja laat het eerst ook zo hoor Dubbeldun. Misschien komt er nog een zeugje bij maar dat zien we wel vier is namelijk een mooi aantal voor de hoeveelheid gras hier haha. Dik 30 meter tuin met meer dan de helft gras
Ja alleen deze zeug zit hier pas sinds eergister, en is niet in aanraking geweest met de andere.. Dus zou gek zijn. Als ze het morgen weer heeft bel ik uiteraard wel ff een dierenarts, want een virus zit ik niet op te wachten, brrr..
Haha die van mij heeft nog een vrij hoog libido om het zo maar te zeggen Hij probeerde het ook altijd op jonge beren, dus zal me niks verbazen als hij ook zijn best doet op zwangere zeugen Maar even apart dus 'Hoop' dat dat het is geweest, en niks ernstigs..
Mira283
Geplaatst: 22-03-15 11:43
Wat een seks verslaafde castraat heb je dan haha Denk je dat het minder werd zonder ballen helaas
Mijn castraat is ook nog steeds actief hoor. Hij geeft hooguit iets eerder op als ie weer een straal pies over zijn neus krijgt Maar als een zeugje 'lekker ruikt' dan krijgt ze ook geen rust tot het weer over is.
Jack was hier ook altijd een schatje, moest ook altijd het onderspit delven, hihi.
Hopelijk heerst er niets onder je zeugen en is het 'gewoon' heel veel pech. Niet recent veranderd met voeding, bodembedekking, andere soort groentes etc.?
Mijn twee castraten zijn ook heel verschillend, maar beide erg vriendelijk naar hun dames