En ooog Tigress! Wat een knapperd

Harley gaat hier nog steeds lekker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tigress schreef:Kan trouwens wel komen natuurlijk omdat er waarschijnlijk wilde rat doorheen zit (tenminste, dat vermoeden de vorige eigenaren)
Aangezien die nog wat makkelijker een oudere leeftijd halen omdat die minder kwaaltjes hebben, vermoed ik dat hij daarom zo hoogbejaard is
RedPassion schreef:Tigress schreef:Kan trouwens wel komen natuurlijk omdat er waarschijnlijk wilde rat doorheen zit (tenminste, dat vermoeden de vorige eigenaren)
Aangezien die nog wat makkelijker een oudere leeftijd halen omdat die minder kwaaltjes hebben, vermoed ik dat hij daarom zo hoogbejaard is
Vanwaar dat vermoeden? Afgaand op zijn kleur en bouw lijkt het me hoogst onwaarschijnlijk, en in gedrag zou je dat ook kunnen merken. Overigens worden wildjes geen spat ouder dan tamme ratten hoor, integendeel juist vaak (ook wildjes in gevangenschap). Die zijn vreselijk gezond tot ze 1,5 jaar zijn en daarna worden ze meestal snel oud en slecht. Tumoren, luchtweg/hartproblemen komen net zo vaak voor als bij tamme ratten, helaas....
In ieder geval, fijn dat je oudje het nog zo goed doet!
Tigress schreef:Ookal ligt de bak vol, liggen er knaagblokjes of ander lekkers, de tralies zijn een lokkertje xD
Ze is altijd wel een uitbrekertje geweest...misshcien heeft het daar wat mee te maken? Is toevallig inderdaad wel naast een deurtje..
carr_friesje schreef:Wat leuk een centraal topic!
Heb hier een gedumpte dame zitten.
Stond een dame bij de winkel stampij te maken omdat ze er vanaf wou, winkel wou d'r niet hebben dus is ze op hoge poten de winkel uit gelopen. Toen ik even later bij 't station kwam zag ik een zelfde soort doos liggen, dus trok die doos open en ja hoor... een heel bang dametje. Heb haar maar meegenomen en ze mag hier lekker blijven.
Ze is alleen zo 'vals' als de nacht richting handen. Als er een hand in de buurt is dan hangt ze erin.
Al loopt ze los door de woonkamer heen, heb je je hand op de grond liggen dan komt ze eraan lopen, snuft aan je hand en dan hapt ze in je hand en gaat ze ervandoor haha.
Heb haar helaas wel alleen zitten, durf haar niet te koppelen. Ben bang dat ze geen anderen in de buurt duldt.
Meet Swiebertje, de zwerver haha!
[ Afbeelding ]