Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leo schreef:Voor Fitz gebruik ik met training Frolic (mini) welke ik in 4 stukjes snij of breek en daar doet hij alles voor. Voel me altijd bezwaard als ik zo'n zak koopmaar het werkt haha.
Voor de afwisseling haal ik wel eens die vitakraft vleessticks die ik in hele kleine stukjes snijdt. Stinkt als een malle maar echt high reward.
Of droge worstjes, die vindt hij ook de bomb. Die hak ik dan ook in kleine stukjes en zijn dan nog wat gezonder.
Fysio heb ik vorig jaar in zijn revalidatie periode een paar keer gedaan. Osteopaat dit voorjaar. Ik denk er zelf aan om 1x per jaar osteo, 1x fysio te doen (preventief, uiteraard vaker indien nodig) maar ik kan niet goed onderbouwen waarom het een of het ander. Beide hebben goed werk gedaan met Fitz. Voor mijn gevoel zat de fysio meer op spieren, juiste manier van bewegen en doseren van de opbouw van de oefeningen en de osteo ook op het hele skelet en interne gestel. De osteo waar wij waren is ook (humaan) fysio wat ik een erg nuttige combinatie vind.
Leo schreef:Oh die periode, sterkte![]()
Ik vond het grappig toen hij met 10 maanden wankelend zijn poot op begon te tillen maar nu juich ik om een gewone "puppyplas"
Afleidbaarheid zeker van reutjes is gewoon erg groot in deze levensfase. Het wordt echt beter.
StalMelyn schreef:Als shaya die fase met 9,5 maand heeft en warboel met 1,5 jaar, hoe lang gaat die fase van Bonne dan duren haha.
Of heb ik die fase eerder en een ik er dan ook eerder vanaf