Voor nu wordt het even op de knieën, maar die bezem ga ik ook eens maar kijken. Thanks!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JesdaJinn schreef:Hoe groot zijn die matten?
Kan je die ook gebruiken om op te trainen? Ik ben Jinn trucjes aan t leren maar soms echt te glad bij mij
Nayomie schreef:JJ, nee hoor, Zhiva ging ook gewoon los. Begreep dat zeker op die leeftijd, ze de eigenaar wel volgen. Geen idee of het waar is maar hier ging het goed.
Fannetje, zo'n stofzuiger kunnen we overwegen maar we oefenen op dit moment met haar angst voor de stofzuiger. Gaat overigens nu wel beter.
ZoZenn, nooit geweten dat ze uit een Y-tuig kunnen stappen.
JesdaJinn schreef:Ben ik de enige die Jaxx meteen een dag later direct los liet lopen. Met Jinn, zonder andere honden..
Nayomie schreef:ik word wel een beetje moe van de hoeveelheid mensen die de fokker van Zhiva willen weten puur vanwege haar uiterlijk. Lezen mensen überhaupt nog wel in als ze een hond nemen?
fannetje schreef:JesdaJinn schreef:Ben ik de enige die Jaxx meteen een dag later direct los liet lopen. Met Jinn, zonder andere honden..
Ik had deze net gemist zag ik.
Maar ik had Roetsj ook de volgende dag los hoor, was nog wel een uitdaging met een pup die alles en iedereen leuk vond.
Maar ook dat is goed gekomen....