Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
punjab schreef:Oh kimD ben echt jaloers op je sneeuw.
Is dat Limburg?
Salsa schreef:KimD: geen idee niet verdiept in welke entingen die je kan titeren. Zijn ze allemaal verplicht in buitenland en/of uitlaatservice dan heb je je antwoord.
Salsa schreef:Ik begin het een beetje zat te worden nu eerlijk gezegd.
Ik maak bewust deze keuze om mijn eigen beweegredenen. Niet jullie keuze. Prima. Jullie mogen jullie honden titeren en ik kies voorlopig voor het gewone programma zonder extra controles. Dat ik een andere keuze maak is niet omdat ik het niet snap maar omdat ik het anders wil doen.
Fijn om gewoon opties te hebben toch?
Esplendido schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze discussie ook niet zo prettig vond. Informeren is alleen maar goed, maar het voelde hier niet meer als informeren maar doordrammen. Dat kan misschien omdat geschreven woord soms niet overkomt zoals het bedoeld is maar toch. Ik kan me goed indenken dat Salsa zich door de toon in de berichten aangevallen voelt.
Geef informatie en lat de ander zelf de keuze maken en respecteer die keuze, ook als jijzelf een andere keuze zou maken op basis van de beschikbare informatie.
Salsa, het is jullie pup je moet doen wat voor jullie goed voelt en wat in jullie situatie het beste past. Je hoeft je verder naar niemand te verantwoorden.
punjab schreef:Wees blij Skippy. Hier wel grote sneeuwvlokken, maar bleef niks can liggen.
Skippy01 schreef:De combinatie van wind én regen vond ik vooral vreselijk de afgelopen weekenden :| vandaag lijkt het droog te blijven, dus hopelijk komen zowel hond als paard weer eens aan echte beweging toe!