Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoe_97 schreef:In een roedel borders hahahah![]()
Hoe doe jij het trouwens als Chick loops is en ze niet gedekt mag worden? Ik heb nu dat probleem nog niet omdat Daeva steriel is. Maar bij mijn nieuwe pup die wil ik graag intact laten om mee te fokken. Maar ik heb Kenai natuurlijk zitten.
https://www.medpets.nl/medical+petshirt ... plete=true
En op de dagen dat chick ''dekbaar'' is, dan gaat boellie wel eens bij het deurtje staan kijken maar meer eigenlijk ook niet. En in de bench gaat ie gewoon direct liggen slapen..
alleen die 4 dagen is het even opletten. Ook als ze wel mogen. Want boellie is een stuntpiloot.. En die gaat volgens mij gewoon door tot ie dood neer valt.. 
De field trials vind ik onwijs leuk, dus ben heel benieuwd Sastaic! Super gaaf!
Ik heb van de 'show'/huishondlijnen misschien niet de beste voorbeelden. Aantal die wel bij ervaren mensen zitten, maar ook een hoop die aangeschaft zijn omdat je huisje, boompje, kindje en beestje hoort te hebben. Degene die ik ken en tegenkom hebben nogal een bord voor hun kop, hebben weinig tot geen will to please, zijn drukker met iedereen die speciaal voor hun op de wereld is gezet dan met de baas en ik vind ze niet sociaal, dat wil zeggen, ze reageren niet op de lichaamstaal van andere honden.
kiwiwitje schreef:Yeaaah! Gefeliciteerd lotte!Wat leuk! Heb je al een (roep)naam in gedachten?
), maar het ligt er ook een beetje aan wat bij de pup past. Prins, Camiel, Pepijn en Floris zijn ook allemaal nog opties
Ik vind labradors erg leuk, ook de HTK-variant haha. Ben je van plan om een puppy-jachtcursus te gaan doen? (Zelf twijfel ik hier nog over namelijk).
als de andere hond geen interesse toont lopen hun ook gewoon door. En ze komen ook nog eens gewoon als je roept

), dus ook dat lijkt goed te gaan.
)