Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kabayo schreef:Mag ik mij hier misschien melden?
Mijn vriend en ik hebben besloten samen een rottweiler pupje te kopen. Hij heeft altijd rottweilers gehad en ik thuis ook altijd honden. Dit word wel ons eerste eigen pupjevan ons twee hihi
De pupjes zijn 6 april geboren ,nest van 10. Helaas is al 1 na twee dagen overleden. Met de rest gaat het super. De puppies zijn bij mij in het dorp. Kleine 2 minuten en ik ben er!
Rond juni mag ze thuis komen (teefje, Fenna)
melissac schreef:De hond van m'n beste vriendin is helaas gister overleden in de woonkamer door epileptische aanvallen, iedereen daar was er kapot van en haar zusje al helemaal. Ze had me opgebeld of ik even kon komen en dan Bentley wou mee nemen.
Bentley was zo lief en voorzichtig met iedereen, ze zijn helemaal verliefd op hem.Ze hebben zelfs gevraagd of ze hem mochten overkopen maar dat gaan we niet doen.
Tigress schreef:Kabayo schreef:Mag ik mij hier misschien melden?
Mijn vriend en ik hebben besloten samen een rottweiler pupje te kopen. Hij heeft altijd rottweilers gehad en ik thuis ook altijd honden. Dit word wel ons eerste eigen pupjevan ons twee hihi
De pupjes zijn 6 april geboren ,nest van 10. Helaas is al 1 na twee dagen overleden. Met de rest gaat het super. De puppies zijn bij mij in het dorp. Kleine 2 minuten en ik ben er!
Rond juni mag ze thuis komen (teefje, Fenna)
Leuk! Welkom hier en geniet van de voorpret!melissac schreef:De hond van m'n beste vriendin is helaas gister overleden in de woonkamer door epileptische aanvallen, iedereen daar was er kapot van en haar zusje al helemaal. Ze had me opgebeld of ik even kon komen en dan Bentley wou mee nemen.
Bentley was zo lief en voorzichtig met iedereen, ze zijn helemaal verliefd op hem.Ze hebben zelfs gevraagd of ze hem mochten overkopen maar dat gaan we niet doen.
O gossie, wat naarfijn dat Bentley zo'n steun kon geven!
Ik heb eindelijk onderwater filmpjes van Jarvis tijdens het zwemmen!
[ Video ]
Morgen show in Arnhem, we hebben er zin in!
luuntje schreef:Gave zwemfilmpje. Moest lachen om het uitschudden terwijl hij in het water staat.
Doet mijn teef ook. Zo zinvol ook.
Mooie rotweilers en stoere herder.
Mijn pup zit nog in zijn mama.