Ik ben Miranda, heb een mechelse herder van 12 jaar, rex en een border collie van 3 jaar, Tender. Met rex ben ik 4 jaar geleden begonnen met behendigheid, maar toen ze na een jaartje moeite kreeg met lopen, heb ik Tender erbij genomen. Tender is een knappe kerel die er van houdt om te werken! We trainen 2 keer per week behendigheid en hebben aankomende zaterdag onze eerste debutanten wedstrijd bij de lingewaard. Meer mensen hier die daar heen gaan?
Yeah catalogus staat erop , gezien op de FB Ik heb nr 11, ga iedereen zijn nummer er ff bijzetten om jullie te kijken Zo'n spel heb ik nog nooit gelopen, wij deden pas wat anders. Daar moet ik nog even afkijken hoe het moet hihihihi
In mei ga ik 8 dagen op vakantie en wilde Jesda niet graag naar een pension brengen. Rond gekeken en heb nu een bekende gevonden die 8 dagen op Flappie wil passen. Hij zelf heeft een Newfoundlander en woont op een boerderij. Ideaal voor Flappie.
Machie
Geplaatst: 24-03-14 18:27
Seni schreef:
Ohnee! Ik heb startnummer 4!! Erg weinig tijd om bij andere tevspieken dus! Haha ik vind het nu alspannend!
Met de gambling kan je toch niet spieken, dan moet je echt je eigen rondje maken
Liijkt mij ook spannend zeg! Fijn dat je een bekende hebt gevonden JP, hier gaan de hondeb altijd mee op vakantie.
Net even geoefend met kenny, ging al beter. Eerst met longeerlijn aan zn halsband maar toen zat ie toch nog te vast. Toen de lijn om zn nek gedaan en dat ging goed, behalve af en blijf., komt ie steeds achter me aan .
Dit jaar gaan we met 11 mensen en we gaan all in, in Turkije. Echt handig is het niet om mee te nemen dan. Vorig jaar zijn we ook geweest maar toen was mijn broer thuis en die wilde dit jaar graag mee Vol enthousiasme geboekt en toen moesten we iets zoeken voor de hondjes