Ik had iets van de dierenbescherming gebeld voor die dierenwinkel waar ik heen was geweest.. Denk dat die vent al op zn sodemieter heeft gehad, toen ik er vandeweek was hadden alle beesten in eens wel water en vreten en schone bakjes.. Nog steeds wel met zn 10en op 30x30x30 zonder verwarming
Ik heb een vraagje.. Ik kan een straatje terrariums van 20x20 overnemen daarvan worden er 3 voor mijn voedseldieren maar dan heb ik er nog 2 over! Weet iemand wat ik daar nog in zou kunnen doen?
Wandelende takken vind ik helemaal niks.. Rozenkevers is een optie ik ga eerst kijken naar een ander terrariumstraatje.. Een iets grotere maat dat ik wat meer keus heb.
Weet ik nog niet zo.. Wel 2 die niet heel moeilijk zijn, kweken wil ik sws niet dus daar hoef ik niet op te letten. Vond die op de orchidee lijkt heel mooi maar ook een mooie groene vind ik mooi!
Fenrir
Geplaatst: 07-08-14 20:38
Ik had de meest 'simpele' soort (om te houden), Hierodula membranacea. Zijn die bakken helaas wel te klein voor dus het is idd wel een goed idee om naar een maatje groter te kijken. Het zijn erg leuke diertjes, die orchidee bidsprinkhaan is ook mooi Die oogjes geven ze ook echt karakter, die van mij zat ook heel vaak los op mijn bureau plant want ze doen toch weinig