Zijn staart is wel gewoon normaal, het ziet er alleen wat gek uit op de foto’s.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J0anieke schreef:Heb je die eieren gecontroleerd op randjes? Heeft hij niet daarin 'vast gezeten'?
Paint_Lover schreef:[ [url=m/5KCkHS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn nieuwe aquarium na 3 weken indraaien![]()
Ondertussen zitten er n 200tal blue dream/rili garnalen in (en nee, die vallen serieus niet op)en zijn ook mijn 16 boraras merah's overgehuisd
![]()
Maar nu... ik wil sowieso mn schooltje merah's uitbreiden en wil er eigenlijk nog n schooltje van een andere vissoort bijzetten.
Verder wil ik op de grond er nog iets bijhebben maar wat?
Er word gezegd dat een kuhli (jonge) garnalen oppeuzeld en opzich is dat niet echt n probleem want mn blauwe rakkers vermeerderen zich vlotjes (in September begonnen met 30 en nu zit ik over de 350 gok ik).
Wat wil ik sowieso niet: gup/endlers, mollies, platy. Heb ik gewoonweg niets mee
Zelf denk ik aan mn boraras uitbreiden naar 25 a 30 en dan n mooi schooltje (neon) tetra's erbij en n corydoras soort (klein dus panda of pygmaeus) evt kuhli want bij een grondel (ben fan van rhinogobius wui) ben ik bang dat dan al mn garnalen verdwijnen
Iemand nog andere opties die ik mee kan nemen in mijn beslissing?
@_Rianne_ hoe is het vandaag met Jack?
@simpie94 mooie foto!!!
simpie94 schreef:https://www.demaanvis.nl/content/?p=1011
En zoiets Paint_Lover? Ik hou altijd wel een beetje van net een beetje anders.
Of voor meer inspiratie:
https://www.heevis.nl/zoetwater/vissen-planten/vissen/modderkruipers-en-grondels
Paint_Lover schreef:[ [url=m/5KCkHS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn nieuwe aquarium na 3 weken indraaien![]()
Ondertussen zitten er n 200tal blue dream/rili garnalen in (en nee, die vallen serieus niet op)en zijn ook mijn 16 boraras merah's overgehuisd
![]()
Maar nu... ik wil sowieso mn schooltje merah's uitbreiden en wil er eigenlijk nog n schooltje van een andere vissoort bijzetten.
Verder wil ik op de grond er nog iets bijhebben maar wat?
Er word gezegd dat een kuhli (jonge) garnalen oppeuzeld en opzich is dat niet echt n probleem want mn blauwe rakkers vermeerderen zich vlotjes (in September begonnen met 30 en nu zit ik over de 350 gok ik).
Wat wil ik sowieso niet: gup/endlers, mollies, platy. Heb ik gewoonweg niets mee
Zelf denk ik aan mn boraras uitbreiden naar 25 a 30 en dan n mooi schooltje (neon) tetra's erbij en n corydoras soort (klein dus panda of pygmaeus) evt kuhli want bij een grondel (ben fan van rhinogobius wui) ben ik bang dat dan al mn garnalen verdwijnen
Iemand nog andere opties die ik mee kan nemen in mijn beslissing?
@_Rianne_ hoe is het vandaag met Jack?
@simpie94 mooie foto!!!
simpie94 schreef:Hoe is het met de betta?
Nog even een totaal foto:
[ [url=m/Iv5Xi3.jpg]Afbeelding[/url] ]
ellepel schreef:ik zie die bakjes altijd voor rond de 20/30 euro leeg staan.
met jouw garnalen er bij misschien iets meer maar je moet net een liefhebber treffen.
tweedehands aquarium spullen verkopen levert vaak weinig op.