Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicky91 schreef:Skippy01 schreef:@nicky wat een knap zusje ookMezzy is wel echt 'puppy-af' ook zeg!
Ja als je dr zo op de foto ziet wel, maar ik was vorige week bij een vriendin en die heeft een kelpie die is 1 maand ouder dan Mezzy en die is echt zoveel meer volwassen al dan Mezzy. Echt bizar.
Maar, die is dan ook al loops geweest(vorige maand) dus wellicht heeft dat er ook mee te maken.
JesdaJinn schreef:Ik zit thuis met een blaasontsteking , daarnaast natuurlijk met Jaxx.
Ook vind ik persoonlijk dat je als nieuweling er moeilijk tussen komt. De vaste groep heeft al een 'band' opgebouwd en als nieuweling er tussen komen is moeilijk.
Wordt weinig gereageerd. Nu gaat het topic ook super snel! Dat speelt zeker ook mee
noox schreef:Ik heb een nestje afgeslagen, super moeilijk besluit omdat we een hele goede klik hadden met de fokker. Maar de honden zouden rond de 40cm worden en we zoeken eigenlijk richting de 50, dat was helaas gewoon een te groot verschil. Maar goed, er komt vast wel weer wat op ons pad! Het was sowieso erg leuk om een fokker te ontmoeten, en wat meer australian labradoodles te zien dan degenen die ik al ken.
Muronia schreef:JesdaJinn schreef:Ik zit thuis met een blaasontsteking , daarnaast natuurlijk met Jaxx.
Ook vind ik persoonlijk dat je als nieuweling er moeilijk tussen komt. De vaste groep heeft al een 'band' opgebouwd en als nieuweling er tussen komen is moeilijk.
Wordt weinig gereageerd. Nu gaat het topic ook super snel! Dat speelt zeker ook mee
Om deze reden heb ik me hier niet echt welkom gevoeld. Naar mijn idee heb ik geprobeerd om mee te kunnen praten maar ik voelde me wat genegeerd. Even goede vrienden hoor en ik vind het geen probleem, maar ik dacht echt dat het was bedoeld voor iedereen die dit jaar een pup kreeg en om daar met elkaar over te praten en met elkaar mee te leven.
noox schreef:Ik heb een nestje afgeslagen, super moeilijk besluit omdat we een hele goede klik hadden met de fokker. Maar de honden zouden rond de 40cm worden en we zoeken eigenlijk richting de 50, dat was helaas gewoon een te groot verschil. Maar goed, er komt vast wel weer wat op ons pad! Het was sowieso erg leuk om een fokker te ontmoeten, en wat meer australian labradoodles te zien dan degenen die ik al ken.
mvdende : arme skip, jammer he dat ze niet veilig mee het ijs op kunnen. Zou skip vast veel gezelliger hebben gevonden
JesdaJinn: beterschap!! Hopelijk snel er vanaf.
woepsie90 schreef:Heeft iemand ervaring met een hond en een vijver in de tuin? Mona heeft nu al interesse met haar 8 weken oud en we willen liever niet dat ze erin gaat. Ze is alleen wel een golden dus dat voorkomen/afleren kan nog lastig wordenIemand tips qua training of omheining en dergelijke? (We wisten dat dit zou gaan gebeuren hoor maar alsnog
)
cinniz123 schreef:Jullie gaan indd zoals toen kneitertje hard.
Ik had toen al moeite om bij te houden.
Meelezen doe ik altijd wel maar op iedereen reageren is geen doen,heb dan ook diep respect voor degene die bijleesposten maken.
Dat hier wordt genegeerd geloof ik niet zo tis denk echt omdat je gewoon niet weet wie bij welke pup hoort.
De oudere garde kan ik inmiddels wel goed uit elkaar houden maar van de nieuwe weet ik t ook niet.
Om die reden toen mn avatar veranderd en sinds dien wist iedereen wel wie ik was volgens mij.
Voor de fokkers op welke leeftijd titeren jullie je pups in het nest ipv enten? Ga ik ff in overleg met mn fokker.(als er wat bij zit)
Kwa loopsheid ik merk het hier vooral dat ze ineens mn kinderen opeet![]()
Daar waar ze normaal gezellig is kan ze dan ineens uit het niets heel bitchie reageren.
En toen ze dat deed paar dagen later een enorme vulva en dag later loops.
Zit nu op haar 3de loopsheid te wachten die had dec moeten zijn maar ze is nogal onregelmatig.( mrt,juni, en ?)
Nayomie schreef:Nomnomnom, smaken je kinderen lekker volgens de honden?
Hoe krijgen jullie goed haren uit een kleed? Ik erger me er dood aan, ik heb een schoonmaakwoede dus ik zoek tips voor hondenharen uit een kleed te halen
cinniz123 schreef:Jullie gaan indd zoals toen kneitertje hard.
Ik had toen al moeite om bij te houden.
Meelezen doe ik altijd wel maar op iedereen reageren is geen doen,heb dan ook diep respect voor degene die bijleesposten maken.
Dat hier wordt genegeerd geloof ik niet zo tis denk echt omdat je gewoon niet weet wie bij welke pup hoort.
De oudere garde kan ik inmiddels wel goed uit elkaar houden maar van de nieuwe weet ik t ook niet.
Om die reden toen mn avatar veranderd en sinds dien wist iedereen wel wie ik was volgens mij.
Voor de fokkers op welke leeftijd titeren jullie je pups in het nest ipv enten? Ga ik ff in overleg met mn fokker.(als er wat bij zit)
Kwa loopsheid ik merk het hier vooral dat ze ineens mn kinderen opeet![]()
Daar waar ze normaal gezellig is kan ze dan ineens uit het niets heel bitchie reageren.
En toen ze dat deed paar dagen later een enorme vulva en dag later loops.
Zit nu op haar 3de loopsheid te wachten die had dec moeten zijn maar ze is nogal onregelmatig.( mrt,juni, en ?)
Skippy01 schreef:Nayomie schreef:Nomnomnom, smaken je kinderen lekker volgens de honden?
Hoe krijgen jullie goed haren uit een kleed? Ik erger me er dood aan, ik heb een schoonmaakwoede dus ik zoek tips voor hondenharen uit een kleed te halen
van die rubberen kappersbezems doen dat heel goed, waar de stofzuiger afhaakt
Als dát ook niet werkt: een zeem licht vochtig maken en op de knietjes dan maar... (maar dat gaat me echt te ver persoonlijk)
Zo eentje dus:
https://www.bol.com/nl/p/rubber-bezem-6 ... gLQkvD_BwE