De 4 oudste jongen zijn allemaal uit net nest 1 zit op de stok, hier heb ik een foto van kunnen maken. De andere 3 zitten op een hoopje achter het badje 2 witte en 2 grijzige Achterblijvertje lijkt ook wit!
Vanmiddag hingen er 2 jonge halsbanden aan het plafon.. zei de blauwe kijk!! Ik kan dit ook met 1 poot .. zei ze groene pff dat kan ik ook wel.. zie maar PLOF.. neergestort *kijkt verward om zich heen..*
Kiimm_
Geplaatst: 13-08-19 22:03
Hahaha Kimley, dat soort taferelen hebben ze hier ook wel eens. Net een flashmob Hilarisch en heerlijk om naar te kijken
Ze is er! Ze is zo lief, komt steeds bij me knuffelen. Bij mijn vriend vliegt ze weg Ik was echt meteen verkocht
Kiimm_
Geplaatst: 14-08-19 21:26
2 minuten in haar nieuwe kooi en ze was al ontsnapt De andere aga's hadden even een opwindend momentje toen ze erachter kwamen dat er een nieuwe dame naast hun verblijft
Kiimm_
Geplaatst: 14-08-19 21:28
Cayenne schreef:
Wat een leuke aga hierboven zeg! Hier zullen volgende week weer de eerste vogels verhuizen. Moeilijk hoor!
Dat geloof ik best. Ik moet er niet aan denken Yoshi weg te doen. Het lijkt me zo lastig om afscheid van je jongen te nemen.