Switch2016 schreef:Website komt na het weekend online
Oké dan snap ik het
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLaraaj schreef:Iemand tips voor in de showring die staart laag te krijgen?
Sommige honden moet je enthousiast maken in de ring. Wel naya vind het suuuuper leuk en loopt met haar staart recht omhoog opgekruld zoals een husky. Nu kent ze het al om tijdens het staan haar staart laag moet. Maar tijdens het lopen lukt het mij echt niet. Ze zeiden mij dat ik dezelfde commando moet geven en een tik op de staart maar dat duurt letterlijk maar 1 seconde en krijg ze niet laag ..
keona schreef:xLaraaj schreef:Iemand tips voor in de showring die staart laag te krijgen?
Sommige honden moet je enthousiast maken in de ring. Wel naya vind het suuuuper leuk en loopt met haar staart recht omhoog opgekruld zoals een husky. Nu kent ze het al om tijdens het staan haar staart laag moet. Maar tijdens het lopen lukt het mij echt niet. Ze zeiden mij dat ik dezelfde commando moet geven en een tik op de staart maar dat duurt letterlijk maar 1 seconde en krijg ze niet laag ..
Ja zo lerende dat aan. Maar ben blij dat he hond het leuk vind. Ook staat niks over staartdrag in rasstandaard dus laat je hond lekker lopen
xLaraaj schreef:Inderdaad, ben natuurlijk blij dat ze het leuk vind en er niet tegen haar zin is. Maar ze draagt ze zelf altijd ook zo hoog (behalve in huis soms) maar inderdaad. ze waarderen de lage staart of gewoon weg geen staart.
Daarom wil ik ze "verstoppen" en dat aanleren.
candalisa schreef:Ja Mila heeft een blauwe en een bruine oog ben benieuwd hoe die bijkleurt!
Heb gister deze gekregen van vriendlief op equitana
[ [url=m/YcxuNL.png]Afbeelding[/url] ]
Komende week even bench opzetten vlees inslaan en dan is alles klaar