Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar als moeders verstopt zit rent de kleine hier keihard rond en klimt gelijk bij je op schoot zodra je iets zegt van "kom maar!"

Enneh, ondanks dat ze zeggen dat zwarte dieren niet fotogeniek zijn
Willen we toch graag foto's zien Magrathea!
En mooi zitten, dat kan ze ook
Weer eens tijd voor een filmpje 
Da's toch ook wel het nadeel van zo'n pension, dat blijkt wel weer. Soms kan je niet anders natuurlijk, maar het is wel rot als dit er dan ook nog eens overheen komt, sterkte ermee! Froukje schreef:Amable schreef:Geweldig is dat dan he
Ik heb zojuist het ventje naar zijn nieuwe thuis gebracht. Hij deed het super, maar voel me toch wel rot, het is zo'n lief ding, ga hem missen. Hij kwam ook echt nog een aantal keren bij me knuffelen, ik was echt zijn mens en we waren al heel gek op elkaar. En natuurlijk krijgt hij dat ook weer met zijn nieuwe mensen, maar het is toch even slikken. Waar zij natuurlijk heel blij zijn met hun nieuwe huisgenoot, gelukkig
Blijft moeilijk, ookal krijgen ze het super goed bij hun nieuwe baasjes.
Wel fantastisch hoe je ze er zo bovenop gekregen hebt!
En enerzijds is het natuurlijk wel super leuk dat ze nu ineens zo aanhankelijk is, helemaal als je bedenkt dat ze een maand geleden nog als de dood voor me was en telkens probeerde te vluchten als ik alleen al naar d'r keek. Maar van de andere kant, de enige reden is omdat ik haar eerst bij haar moeder wegpluk (ze vond echt dat ze gekidnapt was en opgesloten werd, vroeg zich al af of haar moeder losgeld zou willen betalen
) en vervolgens trek ik haar steun en toeverlaat, haar broer ook nog bij haar weg
Leven van een poesje is zwaar
Nu ben ik dus de enige in huis die haar leuk vind, want mijn andere katten zouden het nog steeds een prima idee vinden als ik voor dit monstertje ook een ander huisje zocht
Hoewel ik Kiska er al een paar keer op betrapt heb met Jiala te neuzen en zelfs al een beetje te spelen. En ook Fleur blies laatst niet direct toen Jiala aan kwam trippelen, dus komt vast nog wel goed
Wauw!
)
die van mij gaat ook volgende maand. Mijn ervaring is dat die kleintjes er zo veel minder last van hebben, diezelfde avond lopen ze alweer rond alsof er niks gebeurd is.
Mijn gerbils zijn net terug van hun oppasadres dus dat moest even grondig geïnspecteerd worden natuurlijk.
Een jaar wachten is echt nergens voor nodig, ze gaan dan alleen maar meer sproeigedrag ontwikkelen (de mannetjes dus). Bovendien groeien de kereltjes gewoon door zonder hun mannelijkheid
lor1_1984 schreef:Ik laat kittens het liefst zo lang mogelijk intact, mits er geen intacte huisgenoot vh andere geslacht bij zit en de kat binnen blijft.
Oh en natuurlijk zodra de kater gaat sproeien of de poes eens ontsnapt is of veel last heeft vd krolsheid wel zo snel mogelijk onder het mes ermee.
Mijn streven is iig om rond 12-18 maanden pas te laten helpen maar kan me voorstellen dat dat niet altijd kan.
Je zou ze toch het liefst allemaal meenemen! Ik wil gewoon niet bijdragen aan dat probleem.
Er loopt op het moment een topic over een katje dat met 6 maanden al moeder is van vijf kittens... Die was ook één keer ontsnapt, hupsa, weer vijf hummeltjes die een baasje nodig hebben. Nee, mijn ventje mag er toch echt eraan geloven in september 
Kan het niet eens meer bijhouden allemaal, sorry!