Hier heeft mn zieke meisje vanmorgen helaas de jongen eraf geworpen.. Ik baal enorm, maar was te verwachten helaas. Ik hoop zo dat ze het zelf wel redt. Ze verrekt ook te eten en dwang voeren laat ze niet toe.. Ik hoop dat ze het zelf gaat doen.
Zal morgen op de pc even de filmpjes en het topic bekijken
@Miracle_ : jammer van de jongen.. hoever was ze al ?? Maar wel beter voor de zeug.
Hier staat het spul buiten, maar niet van harte... ze vinden het te koud en zitten in hun schuilhokje Goldy heb ik een zeugje bij gedaan, dus die is helemaal blij en loopt haar fors te verdedigen bij Paultje (door het gaas heen) die heftig jaloers is
Ja wel beter voor de zeug ja, ze is ontzettend mager en wil niet eten.. Dwangvoeren is een groot gevecht en ze spuugt alles gewoon uit.. Ik hoop echt dat ze het haalt..
Ik denk dat ze ongeveer 5 weken was nu..
Stefaaah
Geplaatst: 19-03-15 22:48
Wendybrian schreef:
Vanaf welke temperatuur zetten jullie jullie cavias`s buiten? ( die gewend zijn om binnen te zitten? )
Ik meestal bij 15 graden. Ze zitten dan ook àltijd binnen hier, dus wil het verschil niet te groot maken
Hier staat nu nog te weinig gras (lees geen) dus het heeft ook niet zoveel zin om ze buiten te zetten, of ik zou er een nachthok bij moeten maken onder de perenboom, want daar staat nu gras genoeg
Ze staan hier wel in een onverwarmde ruimte en met aardig weer staat af en toe de deur lekker open dus de mijne zijn wel wat gewend. Komen ook in een buitenhok meestal gaan de mijne zo rond half April.