Puppy Erbij 2023/2024

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 20:56

moonsparkle schreef:
Bo_Y schreef:
Ja. En hij is erg soepel en draagt ook fijn. Senna is nu 4,5 kilo. Hoe het is als ze het dubbele is weer ik niet.

Ik las bij reviews dat mensen de tas wel erg klein vinden meer geschikt tot 7kg dan 15. Op zich zou dat denk ik voor de eerste tijd wel prima zijn.

Las ik ook. Maar goed ik wil ook geen 15 kilo in een draagtas. In een rugzak zou dat minder erg zijn. Plus dan verwacht ik hem ook niet nodig te hebbben. Omdat ze nu kan lopen

kiwiwitje

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-23 21:47

Wat is nou de meest fijne mand. Orthopedisch.
Volgens jullie :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 21:52

Mijn vorige hond lag graag op een plastic tas als het warm was :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 22:33

kiwiwitje schreef:
Wat is nou de meest fijne mand. Orthopedisch.
Volgens jullie :D

Niet orthopedische maar Jip zweert bij die van Dog Companion :+

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 22:37

Wij hebben er een van Bia Bed, vooral uit praktische overwegingen omdat die makkelijk schoon te maken is. :Y)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 23:02

Evi heeft sinds kort een matras van 51Degrees North.
Is volgens mij niet orthopedisch dus je hebt er niet veel aan haha.
Maar dit was een van de weinige kussens waarin Evi niet meteen begon te graven of bijten in de winkel _O-

Voordeel is wel; hij past perfect in onze kamer en heeft exact dezelfde kleur als onze eigen luie stoel.

Draagzak geen ervaring mee. Maar Evi is nu ruim 11 kilo en zou er niet aan moeten denken om haar in zo'n schuine tas om mn nek te hangen haha. Eerst weken, oke, maar daarna een rugzak od zelf lopen haha.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 23:07

Faultier (en Kuscheltier) van Freudentier!
Er staat niet dat ze naar NL verzenden, maar deden dat op mijn aanvraag wel (gratis). Ze zijn sinds kort ook bij Fressnapf aangesloten. Helaas is er momenteel geen kortingsactie en zijn ze duurder geworden, maar ik gok andere merken intussen ook. Ze waren voor mij destijds in ieder geval bij uitstek de prijsgunstigste optie voor deze kwaliteit en formaat.

Faultier is hier met deze temperaturen favoriet (naast een lidl stretcher met kussen) en is super makkelijk schoon te houden zonder dat het in de wasmachine moet (kan wel). Bij Kuscheltier (ok dat is niet echt een mand) zou je daar qua stof misschien over twijfelen, ondanks dat dat de plek is waar hij knaagspul krijgt, is het tot nu toe uitstekend met een doekje schoon te houden (maar door de stof wel vlekgevoeliger dan Faultier, die poets ik zelden). Faultier wordt best wel mishandeld (hond en ik verschillen van mening hoe het kussen erin hoort te liggen :=) en er wordt ook over of op de rand gelegen of als de buurhond er is dan past dat ook heus wel met z'n 2-en want je kunt als lompe lenige labrador ook best op de rand liggen :)) en dat heeft nog geen afbreuk aan de mand gedaan. Pluspuntje vind ik ook, dat de mand z'n rondomrits niet in de binnenkant heeft zitten zoals veel andere manden wel.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-23 05:32

Orthopedisch is wel een must. Boellie heeft sinds zijn ziek zijn last van zn lijf natuurlijk. Ja fysio staat gepland, hij krijgt regelmatig een massage deken op van sportz-vibe. Maar er is een mogelijkheid dat ie blijvende schade overhoud aan die poot waardoor hij ook last van zn lijf zal blijven houden. De mand waar hij t meest gek op was lijkt ie nu niet fijn meer te vinden, de mand waar hij op lag toen ie zo ziek was beviel hem duidelijk beter net als zn bench of de bank. Zowel boven als beneden ligt een orthopedisch traagschuim en de grote mand toen hij ziek was , ook traagschuim. Nu is die en veel te groot en niet veel meer qua stevigheid. Dus zijn opzoek naar een nieuwe mand.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 07:53

kiwiwitje schreef:
Orthopedisch is wel een must. Boellie heeft sinds zijn ziek zijn last van zn lijf natuurlijk. Ja fysio staat gepland, hij krijgt regelmatig een massage deken op van sportz-vibe. Maar er is een mogelijkheid dat ie blijvende schade overhoud aan die poot waardoor hij ook last van zn lijf zal blijven houden. De mand waar hij t meest gek op was lijkt ie nu niet fijn meer te vinden, de mand waar hij op lag toen ie zo ziek was beviel hem duidelijk beter net als zn bench of de bank. Zowel boven als beneden ligt een orthopedisch traagschuim en de grote mand toen hij ziek was , ook traagschuim. Nu is die en veel te groot en niet veel meer qua stevigheid. Dus zijn opzoek naar een nieuwe mand.

Maze won een Scruffs kussen, en Kyna heeft deze al jaren en jaren en die dingen zijn echt top. Guinness pikte het kussen van Kyna altijd in als hij de kans kreeg, nu heeft Maze een Scruffs voor hem gewonnen en nu is het jongetje wel héél blij ermee. :+

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-23 08:00

KimD schreef:
kiwiwitje schreef:

Maze won een Scruffs kussen, en Kyna heeft deze al jaren en jaren en die dingen zijn echt top. Guinness pikte het kussen van Kyna altijd in als hij de kans kreeg, nu heeft Maze een Scruffs voor hem gewonnen en nu is het jongetje wel héél blij ermee. :+

Deze?
https://www.maxenluna.nl/orthopedisch-h ... d=72599459

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 08:35

kiwiwitje schreef:
KimD schreef:

Deze?
https://www.maxenluna.nl/orthopedisch-h ... d=72599459

Dit is die wat Kyna al jaren heeft ja! Ding is nog steeds top. Die van ons is iets meer design, leer met knoopjes in het midden. Maar dus gewonnen, dus weinig keuze. :')

En voor de rugzak:
https://www.huisdieren.nl/shop/trixie-h ... qUEALw_wcB

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 11:23

Bedden heb ik geen verstand van. Hier liggen ze op oude bank kussens.

Vanochtend even lekker naar het water geweest. De rest van de dag lekker rondhangen.
Afbeelding
Afbeelding

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 11:50

Ik kon vanochtend eindelijk weer een rondje suppen met Jip. Ik was vergeten hoe kalmerend dat suppen werkt zeg. :z

Het paste net in de auto _O-
Afbeelding

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 12:08

Van manden en orthopedische bedden heb ik niet zoveel verstand. Die van mij gaan er altijd pontificaal naast liggen. :+

Heerlijk dat jullie het water opgezocht hebben. Dat hebben wij gisteravond gedaan. Vanochtend vroeg even een rondje in het bos gedaan. Verder doen we rustig aan vandaag. Misschien vanavond nog even een wandeling in het bos als het voldoende afkoelt.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 13:11

Wat heerlijk CC! Wat ideaal dat het in de auto past! Gaat niet lukken met mijn VW Up _O-
Wij hebben gisteravond in de buurt van huis heerlijk gesupt! Echt ontzettend genieten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We hadden voor vandaag ook een Sup- date maar het is veel te warm voor Fitz. :( Sup is wel mee, misschien vanavond nog als de zon minder sterk is, maar ik verwacht dat het gewoon chillen in de schaduw wordt!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 13:55

Wij hebben onze op maat gemaakte bench vandaag gehaald bij Kelders Kooien *\o/* erg blij mee <3

Afbeelding
Afbeelding

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 13:56

Mooi!

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 13:57

Mooie bench, zeg! Daar ga je vast veel plezier aan beleven. :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-23 14:11

Mooie bench! Top zeg!

Thnx Kim!

Lekker allemaal aan t water. Hier zijn de pups aan t uitvliegen. Morgen ochtend eentje nog en de laatste dinsdag.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 14:53

Warboel schreef:
Wij hebben onze op maat gemaakte bench vandaag gehaald bij Kelders Kooien *\o/* erg blij mee <3

[ [url=m/R86ez4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bUiS4F.jpg]Afbeelding[/url] ]

Omg vet. In wat voor auto heb je deze zitten?? Past mooi voor Ot!!

Supfotos maken me zo jaloers, lijkt me zo intens gaaf zo samen dobberen op het water <3

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 15:00

Mooie bench! Hier staat onze auto voor tijd onbekend bij de schade hersteller. Onderdelen niet leverbaar. Het is een sedan. Als we hem terug krijgen gaan we actief opzoek naar een station voor de honden :j

Dat suppen lijkt me zo gaaf om een keer te doen!!! Al weet ik niet of ik Nero er blij mee maak :=

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 15:06

Wakimi is ondertussen terug bij de fokker en mijn zoektocht naar een nieuwe pup is helaas weer gestart.

Suppen is geweldig om te doen! Wil het eigenlijk eens met rinoka gaan doen, die is niet van het helemaal nat worden. Pootjes zijn wel meer dan prima!

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 15:41

Mooi Warboel!!

Onze dubbele autokennel en beide thuiskennels komen daar ook vandaan.

Pfff is het bij jullie ook zo warm?

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 15:58

Valt 32 graden onder warm? :+

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 16:34

Qua manden/kussens, ik ben met Sebbie naar de Intratuin geweest en heeft ze mogen proberen welke ze het fijnste vond :+ Uiteindelijk de Petlando Verona mee naar huis genomen (het grijze kussen aan de linkerkant)

Afbeelding

@Warboel, mooi! Ik wil eigenlijk ook nog graag een autobench maar moet dan waarschijnlijk ook iets op maat. Wat was je zo ongeveer kwijt voor die van jullie?