Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xXutopiaXx schreef:Fly_high schreef:Aww dat is toch schattigheid zelve
Nou hè![]()
Zo te zien aan je profielfoto ga je ook wel 's crossen in Moordrecht, wat leuk!Liggen ook al wel flink wat zweetdruppeltjes van mij
Gigixponys schreef:Ahh wat schattig! Heb je veel nestjes gepland staan?
Ben benieuwd naar die japanner baby!
Jaa, ben ook erg benieuwd hoe die op gaat groeien, die is dan ook al gereserveerd.. want daar waren meer mensen op slag verliefd op natuurlijkEn heb best wat nestjes gepland staan, maar heb al sinds najaar vorig jaar erg veel moeite om de voedsters drachtig te krijgen
Met veel pijn en moeite heb ik nu 1 nestje.. maar vandaag waren er 4 (!!) uitgerekend, en heb er welgeteld 0
Dus we zeiden al: weet niet wat er hier in 't water zit.....
xXutopiaXx schreef:MoppieFilou schreef:Toch steeds een gepuzzel he, konijnen houden
Tenzij je 't doet zoals alle fokkersLekker in flats! Allemaal apart, nooit gezeik, geen kapotte oren/neuzen
xXutopiaXx schreef:MoppieFilou schreef:En dan zou ik het nog zielig vinden dat ik Lilly permanent binnen zou houden en enkel overdag met mooi weer naar buiten![]()
Hahaha echt hè, iets met andere standaardenHeb liever de onze
Urbanus schreef:Toch moet ik zeggen dat waar mijn konijntjes vandaan komen, het prachtig is. Nestjes zitten wel in een flat en fokrammen ook de rest loopt alles rond in een enorme tuin.
Zag er echt heel gemoedelijk uit.
Maar daarom trok het dus ook onze aandacht, want ze woont aan hetzelfde park als wij en de hele tuin is een ren, zeg maar.
NAIWHL schreef:Wat een heerlijk stel is het toch San.
En er zijn inderdaad gelukkig fokkers die goed hun best doen voor de konijnen.
Vanmorgen had Ricciardo weer iets nieuws bedacht:
[ [url=m/epglkM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb hem er maar weer even uit gevist. Altijd als je denkt:” nu hebben we alles wel gehad”. Dan verzinnen ze iets nieuws…
NAIWHL schreef:Wat een heerlijk stel is het toch San.
En er zijn inderdaad gelukkig fokkers die goed hun best doen voor de konijnen.
Vanmorgen had Ricciardo weer iets nieuws bedacht:
[ [url=m/epglkM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb hem er maar weer even uit gevist. Altijd als je denkt:” nu hebben we alles wel gehad”. Dan verzinnen ze iets nieuws…