Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fannetje schreef:Ik mis af en toe wat mensen uit ons topic, vraag me af of het met iedereen wel goed gaat?
KimD schreef:Ik denk dat het topic voor veel ook gewoon te hard loopt om bij te houden, dan ga je al snel in de meeleesmodus.
Met de 'vaste' van het topic heb ik dagelijks contact via WA of IG maar alle 'nieuwelingen' krijg ik zelf ook bijna niet uit elkaar gehouden. Ik moet af en toe echt even opzoeken wie ook alweer bij welke hond / pup hoort en dat is niet erg maar soms wel verwarrend als diegene iets deelt. Dan moet ik altijd even kijken wie de pup / hond is waar het over gaat.
Kiimm_ schreef:Ik probeer meerdere malen op de dag bij te lezen. Sommige onderwerpen vind ik lastig om over mee te praten omdat wij dat bijvoorbeeld anders doen, dan lees ik vooral mee
Nu ik met een burn out thuis zit heb ik meer tijd om het bij te houden. Als ik weer moet werken zal het me wel weer meer moeite kosten
Nicky91 schreef:Ik lees ook nog steeds mee!
Bijleesposten zijn nooit mijn sterkste punt geweest...
Ik heb toevallig een halsband gemaakt voor mezzy haar zusje en opgestuurd naar Duitsland.
[ [url=m/RWAy9C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super cute.
En Sneeuw foto's van Mezzy.
[ [url=m/AdIv75.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wOw3yE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ix0Qju.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
Ik denk dat ze binnenkort loops gaat worden...
Hebben jullie (die teefjes hebben) tips hoe ik t kan zien dat het er aan komt?
Voor nu zijn er teefjes en reuen(gecastreerd en niet gecastreerd) meer geïnteresseerd in haar..
Nayomie schreef:Nicky91 schreef:Ik denk dat ze binnenkort loops gaat worden...
Hebben jullie (die teefjes hebben) tips hoe ik t kan zien dat het er aan komt?
Voor nu zijn er teefjes en reuen(gecastreerd en niet gecastreerd) meer geïnteresseerd in haar..
Wij merkten vooral bananen in de oren dat hele simpele commando's niet meer werken, slecht eten, opgezwollen vulva. En in trek zijn bij reuen.
Skippy01 schreef:@nicky wat een knap zusje ookMezzy is wel echt 'puppy-af' ook zeg!
Nayomie schreef:Bij iedere teef kan het weer anders zijn. Arya, van cursebreaker hier had bijvoorbeeld last van diarree voor ze loops werd als ik je niet vergis.
Wij controleerden het telkens door een wit keukenpapier bij de vulva te doen. Daaraan kun je zien of ze al bloed of niet.
Want deze draak likt alles in huis weer op.