Dundy en Dexter zijn nog nooit geschoren voor een prik. Is dat protocol?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Dat het mogelijk is lijkt me zeker. Alleen het lijkt mij dat ze gewoon voor allebei de volle pond gaan vragen.
Dundy en Dexter zijn nog nooit geschoren voor een prik. Is dat protocol?Wel voor hechtingen. Drama hoe lang het duurt voordat dat weer aangroeit. En Dundy heeft na ruim een jaar nog steeds een litteken van zijn hechtingen...
KimD schreef:Onze kortharen worden zelden of nooit geschoren, de halflang en langharen allemaal wel. Ik heb daar geen problemen mee, groeit inderdaad terug en heb er nog nooit wat van gezien in de vacht.
Ik denk dat Puk zelfs al driekwart van haar lichaam geschoren heeft gehad vanwege hechtingen en operaties. Zie je niks van.
kiwiwitje schreef:KimD schreef:Onze kortharen worden zelden of nooit geschoren, de halflang en langharen allemaal wel. Ik heb daar geen problemen mee, groeit inderdaad terug en heb er nog nooit wat van gezien in de vacht.
Ik denk dat Puk zelfs al driekwart van haar lichaam geschoren heeft gehad vanwege hechtingen en operaties. Zie je niks van.
mutsie.