Igor kan heel goed loslopen, maar Frankie hangt echt van de plek en het moment af haha. Hij snapt gewoon oprecht niet dat hij niet zomaar een weg kan oversteken, dus in verkeer vrij gebied kan hij goed los, als hij zijn oren er goed op heeft zitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sem_ schreef:Wij waren uiteindelijk om 4 uur vannacht thuis. Ze doet het super, ik daarentegen had even een paniekaanval toen we eenmaal thuis waren. Wat is dat naar zeg...
Hier heeft ze ook veel jeuk trouwens!
emilyslaluna schreef:Ah ja tuurlijk. Ik was een beetje dom aan het nadenken. Het vaccin haalt de infectiedruk naar beneden dus de kans is kleiner en de klachten milder. Ik zat gewoon te denken als al die honden netjes gevaccineerd zijn dan is de kans laag. Maar natuurlijk niet nul.
(1 semester afgesplitst naar optie paard en al m'n kennis van de gezelschapsdieren gaat in een ver hoekje in mijn hoofd zittenlaten we de hitte maar de schuld geven ).
emilyslaluna schreef:Ah ja tuurlijk. Ik was een beetje dom aan het nadenken. Het vaccin haalt de infectiedruk naar beneden dus de kans is kleiner en de klachten milder. Ik zat gewoon te denken als al die honden netjes gevaccineerd zijn dan is de kans laag. Maar natuurlijk niet nul.
(1 semester afgesplitst naar optie paard en al m'n kennis van de gezelschapsdieren gaat in een ver hoekje in mijn hoofd zittenlaten we de hitte maar de schuld geven ).