Vandaag met de 2 apen gaan schapendrijven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:Dat je het uberhaupt hebt toegestaan snap ik niet. Je laat kinderen toch ook niet achter dieren aanjagen? Die hond weet toch niet vanzelf dat hij dat niet mag.
Amandavd schreef:Dat je het uberhaupt hebt toegestaan snap ik niet. Je laat kinderen toch ook niet achter dieren aanjagen? Die hond weet toch niet vanzelf dat hij dat niet mag.
dierenfan schreef:Amandavd schreef:Dat je het uberhaupt hebt toegestaan snap ik niet. Je laat kinderen toch ook niet achter dieren aanjagen? Die hond weet toch niet vanzelf dat hij dat niet mag.
Er zijn ook mensen die niet zo ervaren zijn met het houden van en opvoeden van honden he
Mensen die op pup cursus een probleem voor leggen en het advies wat ze dan krijgen ook opvolgen.
In dit geval vind ik persoonlijk het een verkeerd advies maar misschien dat het voor sommige honden en mensen wel werkt? Nu ben ik sowieso niet van afwachten maar van maken dat bepaalde dingen gewoon niet gebeurenof gelijk proberen gedrag om te buigen.
MelissaH1996 schreef:Amandavd schreef:Dat je het uberhaupt hebt toegestaan snap ik niet. Je laat kinderen toch ook niet achter dieren aanjagen? Die hond weet toch niet vanzelf dat hij dat niet mag.
En ik snap weer waarom ik nauwelijks post op bokt...
Degene die de cursus gaf, legde uit dat hij vanzelf wel zou ophouden als hij een keer een haal zou krijgen. Onze veel te lieve kat doet dit niet en het blijft dus leuk voor Mowgli. Ik ben me er ondertussen ook wel van bewust dat dit niet de juiste keuze was.
djinnie schreef:Wij staan op de wachtlijst voor een pup. Al is onze pup inmiddels geboren, dus over een paar weken laat ik me van de ljjst afhalen.
Ik had dit nest al gezien, maar kon de vader (meen ik) in zooeasy niet vinden, dus kon ik de bloedlijnen niet uitpluizen. Dat lukte me bij veel van de nesten die bij onzestabyhoun in de deklijst stonden niet. Vandaar dat we toen toch besloten om ons op de nvsw te focussen.