Wat een prachtige katjes allemaal zeg. Zou ze zo er allemaal bij nemen. Noah wordt al iets vocaler. Hij loopt nu rond en is flink aan het miauwen. Weet niet of hij gewoon aan het 'kletsen' is of dat hij toch soort van zijn vriendjes mist. Flinke luide jongen.
MarloesRixt
Geplaatst: 03-08-15 20:02
Ares is ook gaaf zeg! Wat een kop heeft ie!
En de fold, ook zo leuk!
winnie03
Geplaatst: 03-08-15 20:03
Ares mauwt ook bij alles wat hij doet, een echte Noor dus. Als hij denkt, op de bak gaat, speelt, je aankijkt, zich wast of net iets heeft meegemaakt moet hij dat vertellen
Harrie verteld ook alles. Vooral als ie naar de bak moet. Vanmiddag moest ie een keer overgeven en dat werd ook van te voren even verteld. Ik kan inmiddels ook meteen aan zijn miauw al horen wat er is of wat hij wil. Gezellig zo'n pratend poesje.
Noah speelt graag met mijn voeten wat ik liever niet heb. Een ferme 'Nee' werkt niet, enig idee hoe ik het beste kan duidelijk maken dat ik het niet wil hebben?
Ik gebruik in die gevallen een plantenspuit. Werkt prima hier. Alleen hebben wij nu een behanghanger, haha. Helpt wel, maar hij probeert het regelmatig even.
Tamara_089
Geplaatst: 03-08-15 21:47
ondanks alles wat er gebeurd is, wou ik graag een positief berichtje neerzetten
Met mijn kleine meid gaat het ondanks wat er gebeurd is weer wat beter. Zowel mama als Soraya waren even van de leg door het plotselinge overlijden van Lenny/Julias
En wat een prachtige kittens komen hier voorbij zeg!
Wat een kijkers heeft die van jou Tamara! Ik schrok er gewoon van haha! Winnie03 ik vind die van jou echt prachtig, zo 1 wil ik er ook nog wel bij hebben!
Net terug met Sammie van de dierenarts. Heeft zware longontsteking. Dus nu aan de antibiotica en pijnstillers. En nog steeds vlooien dus de omgeving gaat ook behandeld worden.
meisje_
Geplaatst: 04-08-15 15:24
He wat vervelend arme sammie Heeft hij dat op pension opgelopen?
Hij had waarschijnlijk al wat last van een verkoudheid achtig iets, waarschijnlijk van een andere kat daar ofzo, en door stress is het erger geworden..