Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonsparkle schreef:Haha bij mij was dat vinger naar boven. Mijn hond kende ook veel handgebaren.
Larissajulia schreef:kun je geen kong vullen? Das rubber en dan kan ie er uit likken. Of een likmat? Evt invriezen zodat ie langer bezig isWij gebruiken inderdaad ook ‘bah’ voor dingen op straat die hij niet mag pakken. Af en toe spuugt hij het dan ook echt uit voor een beloning![]()
Ik heb wel wat te doen met Charley nu. Hij mag vanwege de operatie eigenlijk nergens op kauwen nu, behalve op zachte knuffels. Zeg dat maar eens tegen een puberpub die echt dol is op gedroogde snacks en op kauwen in het algemeen… hij krijgt goede pijnstilling gelukkig, maar ik merk wel dat hij er last van heeft. Hij is wat alerter en blaft wat sneller. Ik heb ook het idee dat hij wat gefrustreerd is door de pijn en doordat hij dus niet mag kauwen. Het enige dat hij mag eten is een soort hele stevige worst, zijn brokken of gekookte kipfilet (wat hij dan gelukkig wel heel lekker vindt). We zouden vanaf vandaag beginnen met de vervolgcursus, maar dat slaan we voor nu maar even over helaas. Ik ga wel even kijken bij de les om te kijken wat ze allemaal doen.
Verder wandelen we wel lekker met hem (al is het wel goed opletten of hij niks beet pakt in verband met bacteriën) en doen we wat meer denk spelletjes met hem om hem toch wat bezig te houden. [ [url=m/SSOklP.jpg]Afbeelding[/url] ]