Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wij zijn recent verhuisd, geen van de directe buren heeft huisdieren dus om dan meteen te vragen of ze zin hebben om 3 weken op te passen vind ik lastig.
Mama is blauw japanner, met blauwe ogen.. Papa is choco bruin 

Es_ther schreef:Hoe grumpy hij ook naar die stofzuiger kijkt
xXutopiaXx schreef:Lanngggg niet meer geweest, maar hier ook weer baby's![]()
NHD, nestje van 7Mama is blauw japanner, met blauwe ogen.. Papa is choco bruin
[ [url=m/9lvn2q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Fly_high schreef:Aww dat is toch schattigheid zelve
Liggen ook al wel flink wat zweetdruppeltjes van mij 
Gigixponys schreef:Ahh wat schattig! Heb je veel nestjes gepland staan?
Ben benieuwd naar die japanner baby!
En heb best wat nestjes gepland staan, maar heb al sinds najaar vorig jaar erg veel moeite om de voedsters drachtig te krijgen
Met veel pijn en moeite heb ik nu 1 nestje.. maar vandaag waren er 4 (!!) uitgerekend, en heb er welgeteld 0
Dus we zeiden al: weet niet wat er hier in 't water zit.....
. Lees nog steeds trouw alles mee maar heb het heel druk dus 's avonds niet meer de energie om op iedereen te antwoorden. Heb wel veel schattige baby's langs zien komen 
, de beste referentie om te kijken of haar snot beter is. Omdat ze sinds begin februari een hele tijd binnen heeft gezeten heb ik gewacht tot het 's nachts op zijn minst weer boven de 10° bleef, en dat zou volgende week het geval zijn. De afgelopen periode heb ik ze bij mooi weer overdag buiten gezet, maar bij de eerste keer gemerkt dat ze bang was van Lou. Lou doet niks verkeerd, hij gaat gewoon aan haar snuffelen, het is echt Lilly die vervolgens wegrent. Om stress te vermijden, wat echt geen goede combinatie is met snot, heb ik ze al die tijd dus apart gezet in de ren. Maar ik heb natuurlijk geen twee konijnen gekocht en zo'n grote ren gemaakt om ze vervolgens allebei apart op een stukje van 2 m2 te houden... Dus mijn vraag is, zouden jullie ze opnieuw proberen koppelen rekening houdende met Lilly haar snot dat ik liefst zo lang mogelijk weg houdt? Ideaal zou zijn een extra ren en twee konijnen erbij, maar dat krijg ik thuis echt niet verkocht. Een andere optie is Lilly apart houden en voor Lou een nieuwe vriendin, maar dan zit ik nog met het renprobleem. Wat zouden jullie doen?
NAIWHL schreef:Ook als je Lilly aan een ander konijn zal koppelen zal dit stress gaan geven voor haar. Dus als je sowieso haar wil koppelen zou ik het eerst met Lou doen. Zeker als je eigenlijk het idee hebt dat dit met tijd toch wel gewoon weer goed moet komen, maar dat het tijd nodig heeft.
jeetje77 schreef:Fijn dat het goed gaat met Lilly.
Het heeft met Rosie en Jerry ook echt even geduurd toen ik Jerry ook naar binnen haalde. Nu zijn ze echt kleffies samen.
Heb ze toen wel echt eerst op neutraal terrein gekoppeld, dat kostte ook wat tijd.
En ook ik zit te wachten tot de nachten warmer worden. Overdag heb ik iig 2 hele blije nijntjes buiten.
[ [url=m/KDCurH.jpg]Afbeelding[/url] ]