Puppy erbij 2020

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 15:37

@Salsa vergeet de puberteit niet :=
Maar inderdaad, ik ben ook blij dat Mila pup af is. Hele relaxte hond nu, heerlijk! En blij dat ze nu gewoon voor poedel wordt aangezien. Als pup meestal labradoodle, bouvier of mensen dachten dat het een volwassen dwergpoedel was %)

kiwiwitje

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-20 16:04

bontkraag puppy zonder bont :P

Ik vind puppies juist heerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 16:14

:wave:

Salsa ik vind die puppytijd ook helemaal niks en heb hier wel wat afgeklaagd afgelopen jaar :oo Ben erg blij dat ze inmiddels richting 1 jaar gaat. Ik vind een puppy intenser dan een baby :o

Van die filmpjes zijn wel erg Funniest Home Videos haha :D

Cinniz aw zo lekker zo in je nek! Zo lag ons poesje vroeger altijd <3

Vind die 1ste foto juist lief norwayfjord. Genietend kopje zo.

CC Jip is zo volwassen aan het worden!

Denies knoop je dat nou allemaal? Ik vind ze echt enorm leuk al je zelfgemaakte speeltjes.

Ik ben het weer ook zoooo zat. Mn paard heeft inmiddels een snorkel nodig, al mijn laarzen zijn goor van de modder en ik kan elke dag stofzuigen met alles wat aan de meiden blijft hangen zo. En k gewoon. Grijs kil depri bah! :( als we nou ook echt even sneeuw hadden gehad hier had wel leuk geweest.

Kiwi wat fijn dat het zo leuk was de training

Cursebreaker hoe was Disney? Wij gaan in juni! Gaat wat voorbereidingen kosten met onze zoon, maar ik denk dat het daarmee wel moet gaan lukken. Is het een erg hysterisch park of ook wel met natuur en rustige punten? En als t goed gaat met vasthouden is t oke toch? Zoon hier houdt meestal Nysse vast en dat deed ie al heel snel eigenlijk, maar die is ook zo kalm.. Ylvi doen we nog maar even niet om situaties zoals die van Van te voorkomen :D

Hoe gaat het inmiddels met Skip? :(:)

Ik heb vandaag lang gewandeld met de meiden als goedmakertje voor de rommelige carnavaldagen. Het was NAT :+ maar ze hebben wel genoten samen <3

Afbeelding

Nysse had geen zin :+

Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 16:20

Mooi plekje Suze_! Ja ik knoop ze allemaal zelf, met tussenpozen want ook dit is niet altijd even lekker voor mijn arm. Maar het leid me af en ik ben zo toch een beetje nuttig. Heb er veel plezier in :) Als ik wat meer voorbeeldjes heb ga ik een Facebook pagina oprichten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 16:25

Dat is in Chaam. Heel mooi daar.
Met een groot meer en heerlijke bospaden . En leuk restaurant vanwaar je kan vertrekken.
Afbeelding

Deel je je Fb pagina tzt?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-20 16:27

mooie plek inderdaad Suze! :D

Ik ben de regen gewoon beu. Die van mij willen niet eens meer wandelen.. Ik overigens ook niet..

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 16:32

Hier ook haha. Vanmorgen was het nog redelijk te doen.
Ik moet eigenlijk kyara wassen omdat ze een dezer dagen bij oma gaat logeren (als die dat wil, is net terug van een hele lange vakantie in australie). Maar dat wassen heeft nu geen nut. 2 min buiten en ze is weer smerig.

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 17:01

Ik vind puppy’s juist heerlijk. Geniet altijd echt van die puppytijd. Maar als ze wat groter zijn vind ik ze ook nog steeds geweldig hoor en het is leuk om dan het resultaat te zien van alle tijd en moeite die je geïnvesteerd hebt in de band met je hond en in de opvoeding.

Gisteren zijn wij weer gaan trainen bij Kynospirit. Eerst een poosje showtraining en daarna nog een stukje body awareness. Dat laatste was ook echt heel leuk.

Dat slechte weer ben ik ook echt zat. Laat het maar voorjaar worden met fijne temperaturen en een lekker zonnetje.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 17:25

suze_ schreef:
Met een groot meer en heerlijke bospaden . En leuk restaurant vanwaar je kan vertrekken.
[ [url=m/xnwB36.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er heel leuk uit, ook mooi voor foto's! Eigenlijk wil ik tzt gaan proberen om met Mera wat meer de hort op te gaan. Omdat ze ook vrij neutraal is naar andere honden is het wellicht wel eens leuk om af te spreken? :) (dit is algemeen haha)
Met Bodhi ben ik nu al heel blij dat we andere honden steeds beter en beter kunnen negeren en er van weglopen *\o/* (Waar het ineens vandaan komt :o? ) dus dat laten we daar maar bij :P

Ik deel zeker tzt mijn facebook pagina. Morgen komen de nieuwe stofjes binnen en dan kan ik weer even flink knopen. Als iemand nog fijne bijtringen weet? (die ik er in kan verwerken)

Hier net ook gewandeld in de regen, lekker rustig. Maar ik word het nu ook wel zat.

Ik ga mee met Esplendido, ik geniet ook van het zien hoe de band groeit en de opvoeding vordert! Natuurlijk hebben wij ook hier het moment dat er zes lagen behang over heen kan B-) Maar ach ... :P Ze zijn zo lief als ze slapen.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 17:26

Van mij en de honden mag het ook wel weer beter weer worden.
Ben blij dat we indoor trainen en zaterdag alweer de laatste cursus dus daarna naar de vervolg!

Parel blijft maar kwakkelen...ze heeft nu weer een flink ontstoken oog wat we maar niet goed krijgen echt om gek van te worden.
Was vd week weer even 130€ lichter na ons bezoekje aan de dierenarts.
Ze heeft al kcs maar ik hoop niet dat dat dus ineens heel acuut door aan het zetten is.

Leuk chaam is zeker mooi!
Mn mams woont daar.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-20 17:28

Duimen dat parel er weer bovenop komt!

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 17:48

Nou indd kwakkeltje.
Gaat t ene goed komt t ander weer opsteken :(

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 17:59

Het is inderdaad kakweer! Hierdoor wel bevestigd hoe blij ik ben met mijn waterblazer.

Die speeltjes die je maakt zijn inderdaad wel heel leuk denies!

Hier redelijk druk druk. Werk en school en dan ben ik alles aan het klaarmaken en inpakken voor zaterdag op vakantie te vertrekken *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 19:20

Ach t schiet niet op met Pareltje zo :(:)

Lijkt mij gezellig hoor Denies keertje samen wandelen. Ik wandel veel alleen. Dat is vaak ook wel fijn, maar soms ook wel jammer.

Richting Breda zijn meerdere mooie losloopgebieden. Chaam dus en even ervoor heb je bij restaurant de Fazanterie ook een heerlijk losloopstuk met leuk beekje erbij.. turnhoutse bossen heet dat geloof ik. Oosterhout heeft boswachterij Dorst wat ook erg leuk is en ook met gezellig restaurantje. Ik combineer graag met een lekker terrasje (en speeltuin voor het kind) :D zodra het beetje droog en aangenaam is ga ik op zondagen naar zulke plekken met zoon en honden. Dan houden we het zo een dagje vol met wandelen, spelen in het bos en dan naar restaurant. Ik hou daar zo van <3 <3

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 19:34

Sterkte Ciniz! Wellicht kan Vetericyn Eyewash iets voor haar oogje betekenen. Je zal vast een hoop hebben geprobeerd maar ik sta continu weer versteld van wat de Vetericyn producten wél kunnen.
Zo heeft mijn paard helaas mok en iedereen stoeit met sudocrem en andere middeltjes. Ik ben nu met de vetericyn hydrogel bezig en het was binnen 24 uur helemaal rustig. Over is het niet, maar het weer werkt natuurlijk ook niet helemaal mee op dat gebied, het is nog steeds rustig en niet erger geworden.

Dankjewel xLaraaj!

Leuke Suze! Ik weet niet of ik Mera los durf te laten lopen, niet omdat ze niet luistert maar dat is gewoon een beetje een persoonlijk dingetje. Aan een lange lijn vind ik dat niet erg - maar is toch anders. Wie weet kom ik nog over die angst heen :P Maar ik zou het gewoon leuk vinden om wat meer met haar te doen dan alleen maar hier in de buurt blijven. Ze is daar makkelijk zat voor.

Ik kijk uit naar Juni dan gaan we weer heerlijk op vakantie. De vakantie over 2 weken heb ik helaas moeten afzeggen.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 19:40

Ik zal het eens google maar door de kcs maakt ze geen traanvocht aan en dan is een ontsteking heel lastig onder controle te krijgen.
Zal dus ook niet zonder overleg met de arts iets in haar oogjes doen.
Caf deed niets en die ze nu heeft wel wat maar het is nog niet over.
Ze staat nu op 8 x per dag druppelen en tussendoor kunsttranen.
Gelukkig hebben we vakantie dus is goed te doen.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 19:40

Balen met pareltje zeg....

Hier net even de sneeuw ingegaan. Het is echt natte sneeuw. Dus morgen wrs weer weg (al heb ik net toch maar even de stoep schoongemaakt en gestrooid).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alles was lekker aan de rol :') (gioia ook, maar net geen foto van).

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 19:45

Hier was de sneeuw echt snel weg.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-20 19:47

wij hebben niet eens sneeuw..

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 19:48

kiwiwitje schreef:
wij hebben niet eens sneeuw..

Hier ook geen sneeuw gezien

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 20:00

Nou hier ook alleen maar huilen met de pet op. Maar ik was gisteravond toch zo blij als een klein kind met dat beetje wit. Ik denk dat ik m'n biezen pak en verhuis.

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 20:06

hier alleen maar water, heel veel water -O-

Ravi heeft net een date gehad _O- Er woont hier in het dorp een Malamute fokker en die zocht een reu om te testen of haar teef al dekrijp was. Mooie meisjes zijn altijd welkom bij Ravi :))

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 20:14

xDenies schreef:
suze_ schreef:
[ [url=m/xnwB36.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er heel leuk uit, ook mooi voor foto's! Eigenlijk wil ik tzt gaan proberen om met Mera wat meer de hort op te gaan. Omdat ze ook vrij neutraal is naar andere honden is het wellicht wel eens leuk om af te spreken? :) (dit is algemeen haha)
Met Bodhi ben ik nu al heel blij dat we andere honden steeds beter en beter kunnen negeren en er van weglopen *\o/* (Waar het ineens vandaan komt :o? ) dus dat laten we daar maar bij :P

Ik deel zeker tzt mijn facebook pagina. Morgen komen de nieuwe stofjes binnen en dan kan ik weer even flink knopen. Als iemand nog fijne bijtringen weet? (die ik er in kan verwerken)

Hier net ook gewandeld in de regen, lekker rustig. Maar ik word het nu ook wel zat.

Ik ga mee met Esplendido, ik geniet ook van het zien hoe de band groeit en de opvoeding vordert! Natuurlijk hebben wij ook hier het moment dat er zes lagen behang over heen kan B-) Maar ach ... :P Ze zijn zo lief als ze slapen.

Als je deze gaat verkopen, houd je rekening met aansprakelijk zijn? Als er iets gebeurt met een hond en jij bent de maker van het speeltje kun jij worden aangeklaagd.

Wij hebben deze zelfde speeltjes en snuffelmatten een aantal jaar geleden verkocht ten behoeve van het goede doel en werden daar ook op geattendeerd.

En bevriende jurist heeft dat toen voor ons uitgezocht, maar omdat wij ze niet verkochten voor winst viel dat onder een hele andere noemer.

Dat is ook de reden dat ik geen snuffelmatten verkoop, ik maak ze enkel nog voor vrienden en bekenden.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-20 20:16

Oeh Van! En was het knappe meisje zo ver?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 20:44

KimD schreef:
Als je deze gaat verkopen, houd je rekening met aansprakelijk zijn? Als er iets gebeurt met een hond en jij bent de maker van het speeltje kun jij worden aangeklaagd.

Wij hebben deze zelfde speeltjes en snuffelmatten een aantal jaar geleden verkocht ten behoeve van het goede doel en werden daar ook op geattendeerd.

En bevriende jurist heeft dat toen voor ons uitgezocht, maar omdat wij ze niet verkochten voor winst viel dat onder een hele andere noemer.

Dat is ook de reden dat ik geen snuffelmatten verkoop, ik maak ze enkel nog voor vrienden en bekenden.

Dankjewel voor de tip :) Hier inderdaad ook al bij stil gestaan en over na aan het denken. Echter zal het ook grotendeels voor bekende/kennissen e.d zijn en totaal niet om winst te maken maar voornamelijk bezigheidstherapie.