Maar inderdaad, ik ben ook blij dat Mila pup af is. Hele relaxte hond nu, heerlijk! En blij dat ze nu gewoon voor poedel wordt aangezien. Als pup meestal labradoodle, bouvier of mensen dachten dat het een volwassen dwergpoedel was

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
suze_ schreef:Dat is in Chaam. Heel mooi daar.
Met een groot meer en heerlijke bospaden . En leuk restaurant vanwaar je kan vertrekken.
[ [url=m/xnwB36.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deel je je Fb pagina tzt?
xDenies schreef:suze_ schreef:Dat is in Chaam. Heel mooi daar.
Met een groot meer en heerlijke bospaden . En leuk restaurant vanwaar je kan vertrekken.
[ [url=m/xnwB36.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deel je je Fb pagina tzt?
Ziet er heel leuk uit, ook mooi voor foto's! Eigenlijk wil ik tzt gaan proberen om met Mera wat meer de hort op te gaan. Omdat ze ook vrij neutraal is naar andere honden is het wellicht wel eens leuk om af te spreken?(dit is algemeen haha)
Met Bodhi ben ik nu al heel blij dat we andere honden steeds beter en beter kunnen negeren en er van weglopen(Waar het ineens vandaan komt
) dus dat laten we daar maar bij
![]()
Ik deel zeker tzt mijn facebook pagina. Morgen komen de nieuwe stofjes binnen en dan kan ik weer even flink knopen. Als iemand nog fijne bijtringen weet? (die ik er in kan verwerken)
Hier net ook gewandeld in de regen, lekker rustig. Maar ik word het nu ook wel zat.
Ik ga mee met Esplendido, ik geniet ook van het zien hoe de band groeit en de opvoeding vordert! Natuurlijk hebben wij ook hier het moment dat er zes lagen behang over heen kanMaar ach ...
Ze zijn zo lief als ze slapen.
KimD schreef:Als je deze gaat verkopen, houd je rekening met aansprakelijk zijn? Als er iets gebeurt met een hond en jij bent de maker van het speeltje kun jij worden aangeklaagd.
Wij hebben deze zelfde speeltjes en snuffelmatten een aantal jaar geleden verkocht ten behoeve van het goede doel en werden daar ook op geattendeerd.
En bevriende jurist heeft dat toen voor ons uitgezocht, maar omdat wij ze niet verkochten voor winst viel dat onder een hele andere noemer.
Dat is ook de reden dat ik geen snuffelmatten verkoop, ik maak ze enkel nog voor vrienden en bekenden.