KimD schreef:Een nestje met nog geen twee vind ik persoonlijk erg jong.
Ja, zo dacht ik inderdaad ook! In elk geval fijn dat jullie er dan net zo over denken

@Van
Spannend! Is dat heel veel werk en geregel? Of valt dat nog mee?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
mirjamalvaro schreef:En ook de reueigenaar stemt er mee in, dus nu wachten op haar loopsheid!
). Alleen een directe vlucht is zowat onmogelijk geworden. Dus vliegen ze eerst naar London, daar blijven ze een nachtje en de volgende dag vliegen ze verder. Maar wel met 10 weken dus

) terug loops worden. Dus ik denk dat ik iets heb met winter nesten
En heb het niet als een obstakel ervaren maar wij hadden ook geluk met het weer waardoor ze relatief veel buiten hebben gelopen. Wij hebben ze zindelijk gemaakt op een lekbak van de wasmachine, werkte ook goed maar ik overweeg zeker zo'n indoor pet toilet. Ze waren overigens zo zindelijk, echt ideaal. Uiteraard gebeurde er wel eens ongelukjes of mikte ze een beetje scheef maar over het algemeen ging het echt heel goed.
Van schreef:Dat probleem heb ik ook met Vos. Tot nu toe is ze 2x loops geweest en zat er 8 maand tussen maar die 8 maand zijn we nu al voorbij. Wordt volgend jaar dus weer een herfst/winter nest ben ik bang. En als ze laat is wordt het dus geen 3e nest met Roek want ik wil ook geen 2 nesten tegelijk.