Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Ah wat cute, KCIs het gebruikelijk om pas met 6 weken naar buiten te gaan? Dexter leefde volgens mij met 6 weken al buiten op stal
ZoZenn schreef:AJ en z'n nest gingen geloof ik vanaf 4 weken wel eens de buitenren in? Zoiets. Op 6 weken waggelden ze nog lekker door de sneeuw ook.
Kaus schreef:Denies, dat is in elk geval niet iets wat je kan combineren voor zover ik weet. Alsin, je kan niet bloed afnemen en van datzelfde bloed de tekorten bepalen. Ik vermoed dat dat twee keer bloedafname is dan.
Voor Dundy hebben wij destijds 50€ betaald incl consult voor bloedafname .
xDenies schreef:Kaus schreef:Denies, dat is in elk geval niet iets wat je kan combineren voor zover ik weet. Alsin, je kan niet bloed afnemen en van datzelfde bloed de tekorten bepalen. Ik vermoed dat dat twee keer bloedafname is dan.
Voor Dundy hebben wij destijds 50€ betaald incl consult voor bloedafname .
Nou dat is ook banketstaaf. Zou ik dan twee keer (4x dus) bloed afnemen moeten betalen?.Nou dan gaat die vlieger niet op iig.
Ik moet 100 euro betalen. 2 honden. Voor Lupa is t 3 jaar geleden inenten en Bo een jaar.
Maar ik dacht.. als ik er toch ben en ze nemen toch bloed af...
xDenies schreef:Ik was van plan om het gewoon te overleggen. Die naald moet er toch in.
Hoop alleen niet dat ze moeten scheren. Was bih mn collega dr hond gedaan.. super lelijk.