Hopelijk geneest Dundy snel..Mooie collectie trouwens Kim! En mooie modellen natuurlijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hopelijk geneest Dundy snel..

Als de hechtingen straks verwijderd worden krijgen ze een bedankje voor ons. Ben zo blij met deze dierenartspraktijk 

petitparis schreef:Is het in NL dan niet gebruikelijk dat hechtingen controleren, vervangen en verwijderen bij in de prijs vh hechten zelf zit?
Hier een afspraak gemaakt om mijn honden te laten titreren. Eerst de 2 "oudjes" en dan in augustus de jongste en dan alleen de vaccinaties laten zetten die nodig zijn. Ik ben benieuwd...
Wanneer ga je? Die van ons zijn begin mei als t goed is aan de beurt. Ik geloof 4 mei titeren en 9 mei naar de fysio voor een check up. fannetje schreef:Petit Paris, fijn dat je gaat titreren, geef je iig alleen wat nodig is.
Kim, jij ook 4 mei, ik ook met Roetsj, ter controle om te kijken of de entingen zijn aangeslagen. En de weil herhalen.
. En verder krijgen ze alleen de tuinslang en een schelp in de tuin. En Chick word natuurlijk in Juni Loops en wil haar dan ook dekken. Dus dan ben ik tot november sowieso niet in de buurt van water te vinden met ze. Dus ik denk dat ik weil over sla deze ronde. Boellie gaat toch niet alleen mee voor een flinke wandeling. Daar vind ie geen hol aan..
Of is die stabij zo klein?