we kunnen ook op langere termijn wat regelen, hoeft niet gelijk volgende week toch? Dan heeft iedereen sowieso tijd genoeg om die dag vrij te houden als ze mee willen.
Ik moet even vertellen dat ik vnvd weer lekker heb getraind met Jesda! Lekker op z'n Flappie's en aan het eind ook nog 10 minuutjes behendigheid gedaan wat ze echt super vond. Kat, schut en wip slaan wr altijd over. Springen op 20/30 cm en de palen + tunnel vind ze geweldig! Mijn avond kan niet meer stuk
Zo, ik ben weer een beetje wakker Gisteren heerlijk getraind. Er zijn ineens 100 kwartjes gevallen met allemaal oefeningen die we al een tijdje oefenen, maar niet helemaal naar mijn zin. Nu deed hij ze ineens allemaal heel makkelijk
ik ben m n hierkomen wat aan het verfijnen, bisou deed m echt perfect, snuffelen met andere honden spelen het maakte niet uit wanneer ik riep maar ze stond meteen naast me. nu al een paar weekjes dat ze minder snel luistert dus ja jaaa ff hier nog snuffelen ik denk dat ik teveel met hetzelfde beloond heb kwam dit artikel tegen http://www.doggo.nl/artikelen/opvoeding ... -roept.php een goeie weer! en hij is alweer een stuk beter haha
Silence
Zat even de lijst vaan Brummen te kijken of ik nog meer bekende zag. Zie ik ineens Dirk en Dorien staan. Daarbij heb ik workshops gedaan tijdens mijn vakantie in Landal miggelenberg hihi leuk
Silence