StonedRomy schreef:Wakimi is inderdaad gekocht met doel om te fokken. Zo openbaar ga ik er verder niet op in over het hoe of wat. Ze gaat terug naar de fokker en ik ga opzoek naar een geschikte teef voor mijn fokkerij.
Jeetje, wat een nare wending.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StonedRomy schreef:Wakimi is inderdaad gekocht met doel om te fokken. Zo openbaar ga ik er verder niet op in over het hoe of wat. Ze gaat terug naar de fokker en ik ga opzoek naar een geschikte teef voor mijn fokkerij.
fannetje schreef:Sterkte met alle pech-pups.
StonedRomy, sterkte met je beslissing, het was een nare wending zo.
Pixy doet het gelukkig tot nu toe goed. Gisteren heeft ze haar jonge hond diploma gekregen, als jongste van de groep. Binnenkort gaan we verder met pre-agility, helemaal leuk.
Afgelopen zondag een nest-wandeling gehad, 1 ontbrak, de rest was aanwezig.
[ [url=m/nY0fqb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze moest natuurlijk wel even laten zien dat ze de snelste was
[ [url=m/MCY68F.jpg]Afbeelding[/url] ]
En heel goed kan zwemmen
[ [url=m/CHGkE4.png]Afbeelding[/url] ]
Drico schreef:@StonedRomy, sneu, sterkte!
Ik was trouwens benieuwd, zijn er hier ook mensen met een huisdiercamera? En zo ja, waar hebben jullie goede ervaringen mee?
Ik wil eigenlijk die twee wel in de gaten gaan houdenZeker nu Enzo als we weg gaan gewoon nog in de bench gaat, benieuwd wat ie uitspookt en niet gaat lopen kloten. Dus wel eentje die ik dan ook via de telefoon kan bekijken
Drico schreef:@StonedRomy, sneu, sterkte!
Ik was trouwens benieuwd, zijn er hier ook mensen met een huisdiercamera? En zo ja, waar hebben jullie goede ervaringen mee?
Ik wil eigenlijk die twee wel in de gaten gaan houdenZeker nu Enzo als we weg gaan gewoon nog in de bench gaat, benieuwd wat ie uitspookt en niet gaat lopen kloten. Dus wel eentje die ik dan ook via de telefoon kan bekijken