KimD schreef:De slaapzak is een groot succes.![]()
[ [url=m/ezEjuE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3X25Rn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: As we speak is ze buiten aan het spelen met de rest.
Wat een heerlijk holletje voor dr!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
woepsie90 schreef:Mona is thuisde rit naar huis was wat onrustig, met wat piepen en hijgen. Ik denk misselijk icm spanning? Maar eenmaal bij ons thuis was ze gezellig en nieuwsgierig zoals we d’r ook bij de fokker kennen
We zijn op de grond gaan zitten terwijl ze de woonkamer ontdekte, toen gaan lunchen en binnen 5 min viel ze op de grond bij de stoel van onze dochter in slaap
Overgetild naar de bench en daar ligt ze nu nog steeds
![]()
Bij de fokker vanmorgen
[ [url=m/YgpiEs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mona en haar moeder
[ [url=m/IvbFry.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net thuis
[ [url=m/iGQnnj.jpg]Afbeelding[/url] ]
De naam Mona hebben we gekozen omdat het de poëtische naam is voor Isle of Man, waar we tot voor kort gewoond hebben![]()
We gaan straks een babyfoon ophalen en dan ben ik heel benieuwd hoe vannacht gaat!
cinniz123 schreef:kiwiwitje schreef:Ik heb een large!
Ik twijfel tussen een S en een M maar als die van jou samen in een L passen denk ik dat de mijne ook wel in een S passen.
Al is guap wel een stuk kleiner als elvin.
woepsie90 schreef:Dat zijn een heleboel riemen om je nek hahaknap kind hoor
996981 schreef:Jeetje die riemen![]()
Ik wil met de rottweiler straks toch weer graag KVV gaan voerenwie weet dat de jack dan ook mee wil doen...
Hoe doen jullie de aankopen? Bestellen of in een winkel? Ik koop het liefst fysiek, maar kan op de websites van de winkels hier in de buurt geen KVV vinden
KimD schreef:woepsie90 schreef:Dat zijn een heleboel riemen om je nek hahaknap kind hoor
6 honden, 6 riemen.
Maar ik wil dit jaar eens gaan knutselen voor iets makkelijkers alhoewel deze niks wegen. Alleen dat idee zit nu alleen nog in mijn hoofd.
996981 schreef:Jeetje die riemen![]()
Ik wil met de rottweiler straks toch weer graag KVV gaan voerenwie weet dat de jack dan ook mee wil doen...
Hoe doen jullie de aankopen? Bestellen of in een winkel? Ik koop het liefst fysiek, maar kan op de websites van de winkels hier in de buurt geen KVV vinden
Ik bestel de KVV online, als ik niet met 300kg hoef te slepen is dat mooi meegenomen.Wordt dus tot aan de deur geleverd.