Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
punjab schreef:xDenies schreef:Haha, ik durf te zeggen dat het veel gewicht kan houden (daarom ook alle 3 er mee laten trekken en sjorren en Bodhi is echt niet zuinig). Maar kauwen.. die belofte ga ik niet maken
Nou dan is Senna testhond.Zeg maar hoe of wat en dan wil ik er wel een bestellen.
kiwiwitje schreef:Ik ben kapot![]()
De eerste les ringtraining was hard werkenmaaaaar djessey deed t al met al vrij goed en we kregen complimenten over het neerzetten voor de “keurmeester”. Dat hadden we goed geoefend. Maar veel geduld en tips en uitleg dus heel fijn.
CupCakes_ schreef:3 dorpen verder, maar dan zijn we gebonden om met de auto elke keer hierheen te gaan. Nu konden we vanuit de achtertuin hierheen haha
Salsa schreef:Wat een heerlijke foto's weer van helaas natte hondjes.
Hier doet Tessel het nog steeds top. Vannacht weer boven kunnen slapen en ze heeft in een dichte bench kunnen liggen. Netjes wekker gezet en geen ongelukjes.
Vandaag kon ik haar zelfs 30 minuten alleen thuis laten terwijl ik even een boodschap deed. De deur vd bench log gelaten want overdag dicht gaat ze piepen. Voorbeeldig gedragen en lag bij thuiskomst lekker in haar bench te slapen.
Toch zelf even een dipje gehad. Na 3 ziekige kinderen, voorjaarsvakantie met alleen maar regen, gebroken nachten en wennen aan een pup met alle dingen eromheen. Dacht vanmorgen even (na een ongelukje, vieze poten door het huis en spugende dochter) waar ben ik in godsnaam aan begonnen.
Ik kan niet wachten tot we door de puppyfase heen zijn. Zindelijk, alleen kan blijven en lekker lang wandelen.
Ben ik de enige die dat denkt met een pup?
Verder is ze leuk hoor