Puppy erbij 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 13:24

punjab schreef:
Dierenfan toch ben ik het wel met je eens dat het kan werken. Heb zelf na mijn bevalling angst en paniek gehad, durfde niet meer naar de winkel. Heb Bach rescue gebruikt. En of het tussen mijn oren zat of niet het werkte bij mij wel. :o

Tussen je oren zitten je hersenen dus ja daar zat het wel tussen :D

Wordt idd snel geroepen dat het wel tussen je oren gezeten zal hebben maar denk maar zo, roepen is heel makkelijk zo lang het een ander betreft. Totdat je het zelf mee moet maken. Niemand gun je zoiets!! Super dat het ook jou zo goed geholpen heeft. Zelf geloof ik erg in de kracht van de natuur. Ook geloof ik absoluut dat je soms krachtigere middelen nodig hebt maar als je ergens op tijd bij bent en goed af stemt wat je in neemt of gaat geven in combinatie met wat het probleem is dan helpt het absoluut.

Grootste probleem van natuurlijke middelen gebruiken is eigenlijk dat velen hun eigen hond onvoldoende kunnen lezen en begrijpen om het juiste middel in te zetten. Stress is iets heel anders dan nerveus en angst is geen paniek enz enz. Verkeerd middel gebruiken voor een probleem zal nooit helpen of ondersteunen

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-19 14:17

Ik heb indd een vriendin die dit overweegt ZoZenn alles gaat onder contract met duidelijke afspraken. Maar het idee is er pas net sinds zaterdag avond/zondag. Dus tijd genoeg.

xLaraaj

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:21

Ik had ook wel een leuk puppakket:
- Mapje met alle informatie qua testen en stamboom enz van ouders en pup
- 2 soorten borstels/kammen
- fotoboekje van elke week 1 foto
- speelgoed
- gedroogde snacks
- poepzakjes
- voer voor 2 maanden
- dekentje van in het nest (waar ze meteen en telkens op plaste en dus weg gegooid)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:22

kiwiwitje schreef:
Ik heb indd een vriendin die dit overweegt ZoZenn alles gaat onder contract met duidelijke afspraken. Maar het idee is er pas net sinds zaterdag avond/zondag. Dus tijd genoeg.

Ik ben vorige week weer gevraagd voor een co-own, van een reu. Zou het graag willen, ik vind de reu echt geweldig, wordt vast een mooie jongen en hij zal zeker wat gaan toevoegen met de fok. Maar ik moet ook eerlijk zijn, ik heb in de zomerperiode echt geen tijd voor een pup... Begreep ze ook wel gelukkig, en ik mag er nog steeds 'eentje uitzoeken' als de tijd ervoor is. :j

Gastgezinnen vind ik echt wel fijne constructies. :j Zó houd je toch nog grip op je lijn. :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-19 14:41

KimD schreef:
kiwiwitje schreef:

Ik ben vorige week weer gevraagd voor een co-own, van een reu. Zou het graag willen, ik vind de reu echt geweldig, wordt vast een mooie jongen en hij zal zeker wat gaan toevoegen met de fok. Maar ik moet ook eerlijk zijn, ik heb in de zomerperiode echt geen tijd voor een pup... Begreep ze ook wel gelukkig, en ik mag er nog steeds 'eentje uitzoeken' als de tijd ervoor is. :j

Gastgezinnen vind ik echt wel fijne constructies. :j Zó houd je toch nog grip op je lijn. :D

Ik weet natuurlijk niet wat de toekomst brengt en hoe ze uitgroeit, maar ik wilde ook de kans niet laten liggen dat als ik haar verkoop ze wel word waar ik op hoop. Daarnaast is het plan om een teefje aan te kopen. En 2 pups tegelijk zie ik niet zitten en qua woon/werk situatie zou dat niet ideaal zijn.

Dus besloten dat uitplaatsen/co-own voor ons de beste optie is. Ik heb het nu met een vriendin besproken en zij overweegt het, anders ga ik verder kijken naar de opties.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 15:08

Ik heb die constructie ook in gedachten. Als ik een nest fok met aelyn zal er waarschijnlijk eentje in co-OWN gaan bij de eigenaar voor Cooper. Wil ik er meerdere aanhouden zullen de andere in gastgezinnen gaan. Zolang ik niet alleen woon is thuis voor mijn oma 3 echt de max.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 15:20

Ik heb elin ook in co-own. Staat nog op naam van de fokker en volgens contract blijft dat zo tot ze twee nesten heeft gehad maar alles gaat wel in overleg!!

Ik heb elin haar puppyknuffel nog.. Hij staat nu wel hoog om slopen te voorkomen maar heeft voor mij ook snellentimentele waarde...

Afbeelding
Deze dus.. Verder zat er voer (3 kg), halsband + riem, info map incl gegevens ouders, speeltje, snoepjes, snuffelbal en kleedje

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-19 15:27

Wat schattig die foto zo! <3

Tijd voor wat puppyspam!! <3 <3 <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 15:41

Whahaha die kat op de achtergrond

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-19 15:45

dierenfan schreef:

Ja had maar besloten dat het er wel leuk uit zag :+

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 16:19

kiwiwitje schreef:
dierenfan schreef:

Ja had maar besloten dat het er wel leuk uit zag :+

Doet het ook heel erg. Super leuke pups zeg!! Ooit in asiel een nest stafford achtige gefotografeerd met mijn vlaamse reuzen. Was ook erg leuk

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 16:23

Ooh heerlijk die puppyzit <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-19 16:26

dierenfan schreef:
Doet het ook heel erg. Super leuke pups zeg!! Ooit in asiel een nest stafford achtige gefotografeerd met mijn vlaamse reuzen. Was ook erg leuk

Oh dat moet ook leuk geweest zijn!

Ik hoor wel steeds dat de puppymensen het zo leuk vinden dat ze met katten opgroeien dus dat is ook al mooi meegenomen!

xDenies schreef:
Ooh heerlijk die puppyzit <3

Je snapt natuurlijk wel dat ik hier naar kan blijven kijken he? <3

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 16:50

Jaa! Natuurlijk snap ik dat! :D

Bodhi gaat met regelmaat nog steeds zo zitten :') Ik noem het dan altijd zijn 'homo-pootjes' (nee niets tegenover homo's) die flappen dan namelijk echt naar voren alsof die zo'n beweging maakt met dat handje.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-19 16:53

xDenies schreef:
Jaa! Natuurlijk snap ik dat! :D

Bodhi gaat met regelmaat nog steeds zo zitten :') Ik noem het dan altijd zijn 'homo-pootjes' (nee niets tegenover homo's) die flappen dan namelijk echt naar voren alsof die zo'n beweging maakt met dat handje.

Ik ben een beeld denker :') Heerlijk!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 16:58

Zodra ie het weer eens doet zal ik een foto maken. Hij zucht er dan ook zo mooi bij van, 'Hehe, effe zitten'.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 17:08

Afbeelding

Dit dus :') normaal zit ie iets anders maar het idee is t zelfde.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-19 17:12

haha die kop alleen al _O-

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 17:55

De pups mochten vandaag voor het eerst even naar buiten. Wij hebben geen tuin dus ze hebben allemaal een halsbandje om met lijn, ze waren hartstikke snel dus soms moesten mijn man en ik nog hard rennen :')

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 18:03

Haha heerlijke bende. Nu vast echt iedereen moe haha

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 18:06

Ja ze zijn doodop haha, was maar 5 minuten maar veel te verwerken :))

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-19 18:07

ah schatjes zijn het toch!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 19:57

Ah wat cute, KC <3 Is het gebruikelijk om pas met 6 weken naar buiten te gaan? Dexter leefde volgens mij met 6 weken al buiten op stal :=

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 19:59

Oh die lichte, die is echt geweldig, zonder strikje afleveren graag :D

Hier vandaag 2 kong speeltjes besteld, een giraffe die een piepje heeft en lang mee schijnt te gaan en die beertjes die hier werden aangekaart :D Ben benieuwd *\o/*

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 20:35

Leuke foto's Kiwitje, vooral met kat. <3

Kc echt leuke foto's en goed voor jullie conditie ook. Heb het geprobeerd bij mijn man voor de bruine. Maar was ja das een leuke maar nee komt er niet bij. :+

Denise denk dat ik weet wat je bedoelt met raar zitten. Senna doet dat ook. Zijn 2 achterbenen wijt en voorpoten er tussen ?