punjab schreef:Dierenfan toch ben ik het wel met je eens dat het kan werken. Heb zelf na mijn bevalling angst en paniek gehad, durfde niet meer naar de winkel. Heb Bach rescue gebruikt. En of het tussen mijn oren zat of niet het werkte bij mij wel.
Tussen je oren zitten je hersenen dus ja daar zat het wel tussen

Wordt idd snel geroepen dat het wel tussen je oren gezeten zal hebben maar denk maar zo, roepen is heel makkelijk zo lang het een ander betreft. Totdat je het zelf mee moet maken. Niemand gun je zoiets!! Super dat het ook jou zo goed geholpen heeft. Zelf geloof ik erg in de kracht van de natuur. Ook geloof ik absoluut dat je soms krachtigere middelen nodig hebt maar als je ergens op tijd bij bent en goed af stemt wat je in neemt of gaat geven in combinatie met wat het probleem is dan helpt het absoluut.
Grootste probleem van natuurlijke middelen gebruiken is eigenlijk dat velen hun eigen hond onvoldoende kunnen lezen en begrijpen om het juiste middel in te zetten. Stress is iets heel anders dan nerveus en angst is geen paniek enz enz. Verkeerd middel gebruiken voor een probleem zal nooit helpen of ondersteunen