Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Speirs schreef:Meid, dat zou ik niet doen. Dan moet diegene precies zin hebben om er twee rammen bij te zoeken of zal je net zien dat je volgende eigenaar denkt dat het allemaal wel meevalt.
Je zou ook iemand anders een konijntje kunnen laten kiezen en zelf de ander houden. Zo komen wij ook aan onze pony
Gigixponys schreef:'Ik heb daar de ruime niet voor helaas.
Daar heb ik zeker over nagedacht. Heb ook al gedacht om 1 van de 2 weg te doen maar ik kan dat gewoon niet over mijn hart verkrijgen.
Wel heb ik de optie om er 1 mannetje bij de zetten en dat is ook iets wat ik overweeg. Maar ik wil eerst de meiden laten helpen en daarna zie ik wel verder.'
Dit bovenstaande heb je in een van je vorige berichten gezegd?
MoppieFilou schreef:Sorry dat ik weer even kom binnenvallen. Ben net 4 dagen weg geweest en een vriendin kwam voor de konijnen zorgen. Volgens mij heeft ze een beetje veel eten gegeven (wat ik haar absoluut niet kwalijk neem, ze doet echt haar best!) en nu heb ik ze voor de avond eten gegeven maar beide hadden al vrij snel genoeg. Zou dit kunnen komen omdat ze gewoon "vol" zitten of zou het iets anders zijn?
@Charr: Ik vind dat je al erg goede tips hebt gekregen. Als je echt geen plek hebt voor 3 konijnen zou ik er ook eentje wegdoen en dan een ram erbij. Je hoeft ook niet perse zelf te kiezen als je dat niet wilt. Het konijn met het meeste kans op een goed huisje kan je weg doen, de andere kan je houden.
@Tarzan: Ik hoop dat lieve Pepper snel weer de oude is!
@de rest (): Ik lees nog steeds alles mee en geniet van alle leuke foto's!
charrr91 schreef:Nog 1 laatste redmiddel voor ik de definitieve beslissing ga maken..
Ik kan ze laten steriliseren. Dan zijn in ieder geval de hormonen weg.. dan kan ik het nog een keer proberen om ze te koppelen en als dat niet gaat dan kan ik altijd nog een beslissing maken toch?
Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben?