Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BonteLisa schreef:[ [url=m/RyDGoZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou de tweede operatie zit er ook op. Ze hadden nog een cyste op een pootje gevonden en weggehaald.
Vind haar wel sneu met al die operaties
Sem_ schreef:Wij zijn vandaag gaan wandelen met drie Galgo's (van een vrijwilliger van GINN). Het was super leuk! Echt hele mooie, lieve honden.Zeker honden die qua karakter bij ons zouden kunnen passen. Nu hebben we natuurlijk al een hondje op het oog, maar mocht dat toch niet doorgaan dan willen we zeker ook kijken naar een Galgo.
emilyslaluna schreef:Vraagje, hoe hebben jullie het knippen van de nagels aangepakt? Ik heb het nog nooit gedaan omdat onze familiehond altijd naar een honden trimsalon gaat. Maya willen we dat niet aan doen. Ik wil het graag op een goede manier aanpakken zodat ze er niet meteen angst aan over houdt.
Josien_ schreef:Hier wel voorzichtig een beetje geoefend met de knipper, maar nog nooit echt geknipt.
Bij de dierenarts een maand terug gaven ze aan dat het niet nodig was.
Sem_ schreef:Heh bah wat naar Skippy01!Inderdaad goed om altijd alert te zijn op dit soort dingen...
Ik heb helaas geen tips voor het knippen van nagels. Ik ben altijd te bang om in het leven te knippen.
Zou een mand van 90x70 goed zijn voor een hond van +/- 45 cm hoog en 15 kilo? Of beter 100x80 of juist 80x65.![]()
Ik vind het zo lastig in te schatten, maar beter te groot dan te klein denk ik...
Cayenne schreef:Jeetje, wat heftig Skippy01! Lijkt me echt heel traumatisch voor de eigenaren..
Hoe gaat het met hen?