Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Super!
Wel lastig bepalen waar de grens ligt. Vanaf 899 misschien? Dan houdt ze toch niks meer over straks
ben wel nog maar net thuis, maar ze hebben net een berg groente gehad en zij ligt alweer te slapen terwijl Tommy nog aan het eten is. Vers hooi was ze ook na een halve minuut klaar mee. Havermout eet ze nog steeds niet, dus maar even met warm water gemengd: ook niks. Gedroogd brood moet ze ook niet, mais ook niet. Banaan hooguit 1 hapje... Ze werkt zó niet mee!
zo komt ons nieuwe ras in het stalletje op 1 beer en 3 zeugen
ra-de-loos en ben het zo zat!
Ik ben natuurlijk plotseling gestopt met dwangvoeren en ze heeft wat ander voer/groente gekregen op basis van gekregen tips, tegen diarree en eetlust opwekkers. Kans dus dat het daarmee te maken heeft en niet nog steeds met parasieten/whatever?
En hoe komt het dat hij nu nog alleen zit en in de zomer pas gaat daten als ik vragen mag? Is gewoon uit nieuwsgierigheid hoor

Maar hij eet wel weer netjes
En is vrij fit. Als ik hem de AB geef dan stribbelt hij goed tegen in het begin
Dus dat wordt geen apart kleurtje helaas.
Gaat uitstekend!
In de dierenwinkel hadden ze de mannetjes uit mekaar gehaald omdat er al wat onenigheid was. welke dat deed geen idee. Wou het risico gewoon niet lopen.
Maar vaak gaat het met jonge beertjes prima samen. Soms kunnen ze wat kibbelen, maar dat is niks om je zorgen om te maken vaak.